آفتاب

حکیمی پور: پشتیبانی رهبری از تیم مذاکره کننده سرمایه ملی برای کشور است

حکیمی پور: پشتیبانی رهبری از تیم مذاکره کننده سرمایه ملی برای کشور است

دبیرکل حزب اراده ملت ایران(حاما) با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای تصریح کرد: زمانی که مذاکره کنندگان پشتیبانی رهبری و مردم را داشته باشند می‌توانند از موضع قوی تر از منافع ملی‌مان دفاع کنند.

احمدحکیمی پور در گفت و گو خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام با تأکید بر این‌که با صحبت رهبری بسیار امیدوارکننده و وحدت بخش بود گفت: مهمترین نکته بیانات رهبری این بود که ما در جامعه به آرامش و ثبات نیاز داریم.

وی با بیان این که رهبری تأکید داشتند که عده‌ای در جامعه نباید اقدام به حاشیه‌سازی حتی به بهانه نقد کنند، گفت: اگر عده‌ای در جامعه بخواهند با حاشیه‌سازی‌های خود دولت را به حاشیه ببرند و موجبات سلب آرامش مردم را فراهم کنند و باعث شوند که دولت از عملکرد کردن به وظیفه خود بازبماند اعمال مخالف منافع ملی انجام داده‌اند.

این فعال سیاسی با تأکید بر این‌که نقد منصفانه و منطقی نیاز جامعه است و دولت نیز از اینگونه انتقادات استقبال می‌کند افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز بارها بر حفظ نظام و منافع ملی کشور تأکید داشته اند، همه مجموعه سیاسی و جریان‌ها باید توجه داشته باشند که در کشور جمهوری اسلامی ایران حفظ نظام و منافع ملی در اولویت قرار دارد و هیچگاه رقابت‌های سیاسی و جناحی نباید مانع از دستیابی نظام منافع ملی شود.

دبیر کل حزب اراده ملت ایران در ادامه با اشاره به حمایت قاطع و اعتماد کامل مقام معظم رهبری به دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای تصریح کرد: زمانی که مذاکره‌کنندگان ما که امروز در جریان دور پایانی مذاکره 1+5 حضور دارند پشتیبانی قاطع رهبری و مردم داشته باشند می‌توانند از موضعی قوی‌تر از منافع کشور دفاع کنند.

حکیمی پور در پایان با تأکید بر این‌که پشتیبانی قاطع رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای امتیازی مثبت برای طرف ایرانی پای مذاکرات است گفت: حمایت، پشتیبانی، یکدلی و یکپارچگی داخل کشور از تیم مذاکره کننده هسته‌ای سرمایه ملی برای کشور در جهت استیفای حقوق حقین ایران اسلامی در مجامع بین المللی و در مذاکرات مختلف است.

انتهای پیام

کد N385571

وبگردی