آفتاب

نیمار: در فینال طرفدار آرژانتین هستم

نیمار: در فینال طرفدار آرژانتین هستم

مهاجم تیم ملی برزیل عنوان کرد دوست دارد آرژانتین با غلبه بر آلمان به قهرمانی در جام‌جهانی برسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمار، ستاره تیم ملی برزیل که در بازی با کلمبیا دچار مصدومیت سنگین شد و ادامه جام‌جهانی 2014 را از دست داد، روز گذشته (پنجشنبه) در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

نیمار که چندین بار کنترل خود را از دست داد و به گریه افتاد، در ابتدا درباره فینال جام‌جهانی گفت: فکر می‌کردم به فینال برسیم. باورم نمی‌شود که در فینال جام‌جهانی حضور نداریم اما این مساله‌ای است که باید با آن کنار آمد. پیش از این گفته بودم که دوست دارم آرژانتین به فینال بیاید تا یک دیدار جذاب برابر آنها داشته باشیم. حالا که ما در فینال نیستیم امیدوارم که آرژانتین قهرمان جام‌جهانی شود؛ چرا که مسی و ماسکرانو دو هم‌تیمی‌ام در بارسلونا در این تیم حضور دارند و دوست دارم که آنها قهرمانی در جام‌جهانی را تجربه کنند. علاوه بر این مسی شایسته قهرمانی در جام‌جهانی است. او دوست نزدیک من است و ما رابطه خوبی با هم داریم. مسی در طول سال‌های گذشته افتخارات ریز و درشت زیادی را کسب کرده است. او شایسته‌ترین بازیکن برای قهرمانی در جام جهانی است و من در بازی یکشنبه طرفدار آرژانتین خواهم بود. کاری ندارم که آرژانتین رقیب ما محسوب می‌شود. من تنها به خاطر دوستی‌ام با مسی و ماسکرانو است که دوست دارم آرژانتین قهرمان شود.

مهاجم تیم ملی برزیل درباره مصدومیت خود در بازی با کلمبیا نیز گفت: اینجا نیامده‌ام تا در مورد مصدومیتم صحبت کنم. نزدیک بود فلج شوم اما هیچ کینه‌ای از مدافع کلمبیا به دل ندارم. فوتبال ورزش خشنی است و این طور اتفاقات در آن رخ می‌دهد. وقتی شما می‌خواهید که حریفتان به توپ نرسد، معمولا رویش خطا می‌کنید، او را هل می‌دهید یا می‌کشید ولی این که با زانو به کمر بازیکن مقابل‌تان ضربه بزنید اتفاق عادی محسوب نمی‌شود. خوشحالم که اکنون روی ویلچر نیستم. خدا به من رحم کرد. اگر این ضربه دو سانتیمتر بالاتر خورده بود اکنون فلج شده بودم. با این وجود هیچ ناراحتی از زونیگا (مدافع کلمبیا) ندارم.

برزیل بامداد شنبه در دیدار رده‌بندی جام بیستم برابر هلند به میدان می‌رود. نیمار که به دلیل مصدومیت غایب تیمش در این دیدار است، روز گذشته در اردوی این تیم حاضر شد و با بازیکنان به خوش و بش پرداخت تا روحیه آنها برای بازی با هلند بالا برود.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N385481

وبگردی