آفتاب

کلوزه: رونالدو کامل‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام

کلوزه: رونالدو کامل‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام

مهاجم تیم ملی آلمان به تمجید از رونالدو پرداخت و او را کامل‌ترین بازیکنی توصیف کرد که تا به حال دیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میرسلاو کلوزه، مهاجم تیم ملی آلمان در بازی با برزیل توانست گلزنی کند و رکورد رونالدوی برزیلی را ( 15 گل در جام‌جهانی که 12 سال باقی مانده بود) بشکند.

میرسلاو کلوزه درباره شکستن رکورد رونالدو گفت: از نظر من رونالدو کامل‌ترین بازیکن فوتبال جهان بود. من در لاتزیو بازی می‌کنم و هر وقت در آنجا درباره برترین فوتبالیست جهان صحبت می‌کردیم، همه می‌گفتند رونالدو کامل‌ترین بازیکنی که است در ایتالیا بازی کرده. رکوردی هم که زده‌ام یک روز شکسته می‌شود. به همین خاطر چندان برایم اهمیتی ندارد.

مهاجم تیم ملی آلمان که در این جام دو گل به ثمر رسانده در ادامه درباره دیدار فینال جام‌جهانی با آرژانتین گفت: اگر در این فینال شکست بخوریم تمام خوشحالی ما به خاطر بازی‌های گذشته و رکوردشکنی از بین می‌رود. ما بازی بسیار خوبی برابر برزیل پشت سر گذاشتیم اما دیدار با آرژانتین فرق خواهد کرد. در بازی با آرژانتین باید از همان ابتدا مانند بازی با برزیل باشیم.

میرسلاو کلوزه در ادامه گفت: مردم در آلمان قهرمانی ما را در جام جهانی 2014 برزیل قطعی می‌دانند اما این درست نیست؛ چرا که با آرژانتین در فینال بازی داریم که یکی از تیم‌های قدرتمند جام است و قطعا دیدار سختی برابر آنها خواهیم داشت. به هیچ وجه نباید خودمان را از پیش برنده بدانیم.

آرژانتین و آلمان تاکنون دو بار در فینال جام‌های جهانی به مصاف هم رفتند که سهم هر تیم یک پیروزی بوده است.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N385466

وبگردی