آفتاب
نماینده مردم گناباد:

طرح تحول نظام سلامت دغدغه‌های درمانی را کاهش داده است

طرح تحول نظام سلامت دغدغه‌های درمانی را کاهش داده است

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس گفت: اجرای برنامه تحول نظام سلامت موجب کاهش دغدغه‌های درمانی و افزایش رضایتمندی مردم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)– منطقه خراسان، حجت‌الاسلام محمد رجایی در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد در جمع خبرنگاران، افزود: خوشبختانه برنامه تحول نظام سلامت، آثار بسیار مثبتی در زمینه کاهش هزینه‌ها و افزایش خدمات دهی به بیماران داشته است.

وی تامین سلامت مردم را یکی از وظایف دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: امیدواریم با اجرای درست و مستمر برنامه تحول نظام سلامت، ضمن اجرای بخشی از قانون اساسی که به درستی اجرا نشده است، زمینه تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیمار به جز درد بیماری، دردی نداشته باشد محقق شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای این طرح، نقش بسیار خوبی در کاهش دردهای مردم داشته است، افزود: دستاوردهای اجرای برنامه تحول نظام سلامت می‌تواند موجب افزایش انگیزه برای نمایندگان مجلس باشد تا سال آینده نیز با اختصاص اعتبارات مناسب، زمینه استمرار این برنامه موفق را فراهم نمایند.

وی همچنین از وضعیت اجرای برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد ابراز رضایت کرد.

حجت‌الاسلام رجائی افزود: باید پیش‌بینی‌هایی صورت گیرد تا شهروندانی که وضعیت مالی خوبی ندارند هم بتوانند از تخفیفات ویژه‌ای که برای روستائیان و عشایر در نظر گرفته شده است، استفاده نمایند.

انتهای پیام

کد N385004

وبگردی