آفتاب
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان:

مسیر سمنان، بهترین گزینه برای انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی است

مسیر سمنان، بهترین گزینه برای انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی است

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص درون زایی و نگاه به تولیدات داخلی، گفت: نگاه درون زایی مورد تأکید مقام معظم رهبری و نگاه به تولیدات داخلی، قطعاً مشکلات کشور را حل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، علیرضا خسروی در نشست هم اندیشی فرهنگیان شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، افزود: شعار "ما می توانیم" یکی از مؤلفه های اصلی نگاه به درون زایی است، "ما می توانیم"، باید شعار اصلی ما باشد و قطعاً نگاه به درون زایی کشور را نجات خواهد داد.

وی همچنین با انتقاد از وزارت نیرو در بخش انتقال آب دریای خزر و شیوه عملیات آب رسانی به مناطق محروم و روستاها، گفت: انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی ایران از 5 مسیر بررسی شده است و بهترین گزینه برای انتقال آب دریای خزر که کمترین هزینه را دارد، مسیر استان سمنان است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه ادامه داد: اما محیط زیست با منطق خاص خود و استدلالات خاصی که دارند، ایراداتی به این طرح گرفته اند که اصلاً فنی نیست.

خسروی با اشاره به مذاکرات تیم هسته ای کشورمان با 1+5، گفت: ما تیم مذاکره کننده کشورمان را قبول و به آنها اعتماد داریم، اما کشورهای غربی باید این را بدانند که آنها نمی توانند میزان غنی سازی و محل غنی سازی را برای ما تعیین کنند.

وی ادامه داد: کشورهای غربی در مذاکرات هسته ای خواسته های نابجایی دارند که ملت ما این خواسته ها را نمی پذیرد و زیر بار حرف زور نمی رود.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان افزود: بدانید با نمایندگان ملتی مذاکره می کنید که 300 هزار شهید، همین مقدار جانباز و 17 هزار شهید ترور برای این نظام و کشور تقدیم کرده اند، شما نمی توانید با زبان زور با این ملت صحبت کنید.

خسروی همچنین با اشاره به جنایات گروه های تروریستی داعش در کشور عراق گفت: هدف اصلی این تروریست ها نشان دادن چهره زشت از اسلام است و می خواهند چهره اسلام را آن طور که نیست نشان بدهند.

وی ادامه داد: کاری که تروریست ها در عراق انجام می دهند، ایجاد رعب و وحشت و نشان دادن چهره زشت و ناپسند از اسلام است، نیروهای عراقی باید این فتنه را در همان جا خاموش کنند، اگر یک نفر از این تروریست ها زنده بماند، ضربه سختی به اسلام خواهد زد.

انتهای پیام

کد N385003

وبگردی