آفتاب

وزیر اطلاعات: آیت الله محمدی گیلانی وزنه علمی و چهره ای مبارز بود

وزیر اطلاعات: آیت الله محمدی گیلانی وزنه علمی و چهره ای مبارز بود

تهران - ایرنا - وزیر اطلاعات گفت : آیت الله محمدی گیلانی وزنه علمی و چهره ای مبارز بود که در تمام عرصه های مبارزه با تمام توان شان حضور داشت .

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام سید محمود علوی روز پنج شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله محمدی گیلانی در جمع خبرنگاران افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر جا که امام و رهبری تشخیص می دادند که ایشان وظیفه ای را در نظام اسلامی به انجام برساند، آبت الله محمدی گیلانی با تمام توان مسئولیت را می پذیرفت و به انجام وظیفه می پرداخت.

وی افزود: ایشان فقیدی مبارز، فیلسوفی با دقت نظر، متکلمی سنجیده و عالمی وارسته بود.

وزیر اطلاعات ادامه داد: آیت الله محمد محمدی گیلانی الگویی برای همه انسان های بعد خود است که در ارتباط با وظایف به عنوان، کاری نداشته باشند و تکلیف خود را در قبال انقلاب به بهترین وجه ادا کنند.

وی با بیان اینکه مرحوم محمدی گیلانی برای پاسخگویی به سوالات شاگردان خود از یک بیان رسا برخوردار بود، اظهار داشت: ایشان با سعه صدر، صبر و بزرگواری سوالات و شبهات را پاسخ می دادند.

علوی یادآور شد: آیت الله گیلانی از خود یک میراث علمی ارزشمند ، کارنامه زیبا و درخشان به یادگار گذاشته اند و امیدواریم که بتوانیم راه این عالم بزرگوار را ادامه دهیم.

آیت الله محمدی گیلانی چهارشنبه این هفته پس از یک دوره بیماری درگذشت ، پیکر آن مرحوم قرار است در شهر مقدس قم به خاک سپرده شود .

سیام**1058**9254**1601**
کد N384797

وبگردی