آفتاب
علوی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله محمدی گیلانی یک وزنه علمی و چهره‌ای مبارز بود

آیت‌الله محمدی گیلانی یک وزنه علمی و چهره‌ای مبارز بود

پس از پیروزی انقلاب هر جا که امام و رهبری تشخیص می‌دادند که آیت الله محمدی گیلانی وظیفه‌ای را در نظام اسلامی به انجام برسانند، ایشان با تمام توان مسئولیت را می‌پذیرفتند و به انجام وظیفه می‌پرداختند.

وزیر اطلاعات تاكید كرد: آیت‌الله محمدی گیلانی یک وزنه علمی و چهره‌ای مبارز بودند که در تمام عرصه‌های مبارزه با تمام توان‌شان حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله محمدی گیلانی در جمع خبرنگاران گفت: آیت‌الله محمدی گیلانی فقیدی مبارز، فیلسوفی با دقت نظر، متکلمی سنجیده و عالمی وارسته بودند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله محمدی گیلانی برای پاسخگویی به سوالات شاگردان‌شان از یک بیان رسا برخوردار بودند، اظهار داشت: ایشان با سعه صدر و صبر و بزرگواری سوالات و شبهات را پاسخ می‌دادند.

وزیر اطلاعات افزود: آیت‌الله محمدی گیلانی دارای یک وزنه علمی و چهره مبارز بودند که در تمام عرصه‌های مبارزه با تمام توان‌شان حضور داشتند و پس از پیروزی انقلاب هر جا که امام و رهبری تشخیص می‌دادند که ایشان وظیفه‌ای را در نظام اسلامی به انجام برسانند، ایشان با تمام توان مسئولیت را می‌پذیرفتند و به انجام وظیفه می‌پرداختند.

علوی در پایان خاطرنشان کرد: آیت‌الله گیلانی از خودشان یک میراث علمی ارزشمند و کارنامه زیبا و درخشان به یادگار گذاشته‌اند.

کد N384624

وبگردی