آفتاب

رومرو: مهار پنالتی کاملا به شانس بستگی دارد

رومرو: مهار پنالتی کاملا به شانس بستگی دارد

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین عنوان کرد مهار پنالتی کاملا به شانس بستگی دارد. او همچنین رمز موفقیتش در ضربات پنالتی را اعتماد به نفس بالایش عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرژانتین موفق شد با برتری 4 بر 2 در ضربات پنالتی هلند را شکست دهد و به فینال جام جهانی راه یابد.

سرخیو رومرو دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین که با مهار دو ضربه پنالتی نقش عمده‌ای در راهیابی تیمش به فینال این رقابت‌ها داشت پس از پایان این مسابقه گفت: ضربات پنالتی کاملا به شانس بستگی دارد. حقیقت همین است. من در ضربات پنالتی اعتماد به نفس داشتم و عملکرد خوبی از خود نشان دادم. خیلی خوشحالم. به خاطر هوادارانی که مسافت طولانی را طی کردند و به اینجا آمدند و در این شرایط آب و هوایی ما را حمایت کردند.

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در ادامه گفت: این پیروزی را به والدینم تقدیم می‌کنم که اکنون در جنوب آرژانتین هستند و نمی‌توانستند به اینجا بیایند. ما از روز اول شانس قهرمانی در جام جهانی را داشتیم. ما در هر بازی عملکرد خوبی در زمین داشتیم و تا پای جان برای تیم‌مان بازی می‌کردیم.

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین درباره بازی با آلمان گفت: بگذارید هواداران خوشحال باشند و اکنون به خوشحالی بپردازند. فردا به بازی با آلمان فکر خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N384280

وبگردی