آفتاب

یونانی ها امروز علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می کنند

یونانی ها امروز علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می کنند

آتن- ایرنا- مردم یونان با هدف محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه، امروز پنجشنبه مقابل سفارت این رژیم در شهر آتن دست به تظاهرات می زنند.

به گزارش ایرنا، این تظاهرات اعتراض آمیز به دعوت جنبش مردمی ˈ یک کشتی برای غزهˈ شاخه یونان برگزار می شود.

این جنبش در فراخوانی که چهارشنبه شب صادر کرد، از همه ˈشهروندان یونانی و آزاداندیشان ˈ خواست برای نشان دادن مخالفت خود با اقدامات جنایتکارانه رژیم فاشیست صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین که با چراغ سبز همپیمانان غربی اش انجام می شود، مقابل سفارت این رژیم در مرکز شهرآتن تجمع کنند.

جنبش مردمیˈ یک کشتی برای غزهˈ ضمن محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تصریح کرد: اسراییل از یک ماه پیش رفته رفته به بهانه های واهی، حملات خود را به کرانه غربی و نوار غزه شروع کرده و درحال حاضر بر شدت حملات خود افزوده است تا مردم مظلوم فلسطین را قتل عام کند.

این تشکل مردم نهاد افزود: رژیم اسرائیل بر اساس ماهیت فاشیستی خود مبنی بر تنبیه دسته جمعی، منازل مسکونی در نوارغزه را در حالی هدف بمباران قرار داده و زنان، کودکان و افراد غیرمسلح را قتل عام می کند که جامعه بین المللی با سکوت معنادار و مرگباری نظاره گر این نسل کشی است.

جنبش ˈیک کشتی برای غزهˈ بر همین اساس از شهروندان یونانی خواسته است با حضور گسترده در تظاهرات روز پنجشنبه ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، انزجار و تنفر خود را از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی ابراز کنند.

اروپا**2170**1551
کد N384267

وبگردی