آفتاب

کارلوس آلبرتو: تاکتیک های اسکولاری خودکشی محض بود

کارلوس آلبرتو: تاکتیک های اسکولاری خودکشی محض بود

بازیکن سابق تیم ملی برزیل به انتقاد از تاکتیک های تیم ملی برزیل در دیدار برابر آلمان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال برزیل با شکست تحقیر آمیزی که برابر آلمان در نیمه نهایی جام جهانی به دست آورد از رسیدن به فینال بازماند و باید شانس خود را در رده بندی امتحان کند.

کارلوس آلبرتو بازیکن سابق تیم ملی برزیل که موفق شد با این تیم در جام جهانی 1970 به قهرمانی در جهان برسد به شدت از تاکتیک های اسکولاری در بازی برابر آلمان انتقاد کرد و گفت: تاکتیک برزیل برابر قدرت آلمان حرفی برای گفتن نداشت. این نتیجه سنگین نتیجه اشتباه‌های بچگانه در خط دفاعی بود. اسکولاری نتوانست تدابیر خوبی برای تیمش در این دیدار بیندیشد و طبیعی بود که برزیل بازنده این دیدار باشد. آلمان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و از دقیقه نخست تا پایان بازی توپ و میدان را در اختیار داشت. آلمان با شایستگی جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

آلبرتو ادامه داد: قابل قبول نیست که برزیل یک بازیکن بازیساز نداشته باشد . بازیکنی که بتواند در مرکز زمین توپ ها را پخش کند. ما همیشه در طول تاریخ بازیکنی داشتیم که توانسته این مسئولیت را به بهتزین شکل انجام دهد. اکنون هم کاکا را داشتیم که نمی دانم چرا اسکولاری او را به تیم ملی دعوت نکرد.

آلبرتو ادامه داد: برزیل به هیچ وجه برای این دیدار آماده نشده بود . انها حریف را آنالیز نکرده بودند وگرنه با قدرت بیشتری در خط هافبک به میدان می رفتند. در واقع آلمان جوری در این دیدار به میدان رفت که ما دوست داریم برزیل به میدان برود . اسکولاری به خاطر تاکتیک غلطش مسئول این نتیجه است. در واقع می توانم بگویم که تاکتیک های او یک خودکشی محض بود.

انتهای پیام

کد N384185

وبگردی