آفتاب
عارف در پاسخ به مهر:

دولت و مسئولان فرمایشات رهبر انقلاب را نصب‌العین قرار دهند

دولت و مسئولان فرمایشات رهبر انقلاب را نصب‌العین قرار دهند

عارف در باره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران نظام با ایشان گفت: امیدوارم دولت و سایر مسئولان فرمایشات رهبری را نصب العین قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عارف معاون اول دولت هشتم در حاشیه مراسم ختم مادر محمود گودرزی وزیر ورزش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره رویه اصلاح طلبان با دولت روحانی با توجه به سخنان سعید حجاریان گفت: به نظرم اصلاح طلبان باید نهایت همکاری را با دولت داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره برنامه هایش در مورد انتخابات مجلس گفت: ما باید تلاش کنیم همه جریانات سیاسی و مردم در انتخابات حضور جدی داشته باشند.

عارف در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره چگونگی حضور اصلاح طلبان و نحوه ارائه لیست در انتخابات مجلس گفت: امیدواریم با اعتدالیون یک لیست واحد بدهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تذکر نمایندگان مجلس نسبت به ممنوع التصویری و ممنوع البیانی سید محمد خاتمی گفت: من عضو شورای عالی امنیت ملی نیستم و ممنوع التصویری اطلاعی ندارم.

عارف در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در باره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران نظام با ایشان گفت: دیدار اخیر مسئولان با مقام معظم رهبری دیدار بسیار خوبی بود و این دیدارها باعث ایجاد هماهنگی و همدلی می شود که امیدوارم دولت و سایر مسئولان فرمایشات رهبری را نصب العین قرار دهند.

کد N384035

وبگردی