آفتاب
تابش در جمع خبرنگاران:

همه خواسته‌های اصلاح طلبان از دولت فراهم نشده است

همه خواسته‌های اصلاح طلبان از دولت فراهم نشده است

نماینده اصلاح طلب مجلس درباره رویه اصلاح طلبان نسبت به دولت روحانی گفت: ممکن است همه آنچه که اصلاح طلبان می خواستند در این دولت فراهم نشده باشد اما شعارهایی که رئیس جمهور و عملکردی که ایشان داشته مورد حمایت اصلاح طلبان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس در حاشیه مراسم ختم مادر محمود گودرزی وزیر ورزش که در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تذکر ده نماینده مجلس درباره ممنوع التصویر و ممنوع البیانی سید محمد خاتمی گفت: تذکر، اخطار، سوال و استیضاح جزء وظایف نمایندگان است ولی در این مورد ناشیانه عمل کردند زیرا این مساله موضوعی نیست که در حیطه اختیارات نمایندگان باشد.

وی ادامه داد: هیچ مدرک و سندی هم آقایان در این مورد ارائه نکرده اند و این رفتار دون شان نمایندگان بود باید فهم حقوقی داشته باشیم و فرق بین قرار و حکم را بدانیم.

ورود مجلس در این زمینه موجب وهن مجلس است و اکثریت نمایندگان از این موضوع ناراحت بودند.

تابش در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره رویه اصلاح طلبان نسبت به دولت روحانی نیز گفت: ممکن است همه آنچه که اصلاح طلبان می خواستند در این دولت فراهم نشده باشد اما شعارهایی که رئیس جمهور و عملکردی که ایشان داشته مورد حمایت اصلاح طلبان بوده و ما از دولت حمایت می کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

کد N384019

وبگردی