آفتاب
دبیرکل حزب اراده ملت ایران:

جوسازی ها علیه خاتمی ناشی از دغدغه های جناحی و سیاسی است

جوسازی ها علیه خاتمی ناشی از دغدغه های جناحی و سیاسی است

تهران – ایرنا – دبیرکل حزب اراده ملت ایران در واکنش به تذکر کتبی 10 نماینده مجلس به وزیر دادگستری برای ممنوع البیان و ممنوع التصویرشدن سیدمحمد خاتمی گفت: در پشت چنین جوسازی هایی، دغدغه های جناحی و سیاسی نهفته است.

احمد حکیمی پور در گفت و گو با ایرنا با بیان این که طراحان این جوسازی ها به دنبال ایجاد حاشیه و جنجال در جامعه هستند تاکید کرد: این اقدامات درست در نقطه مقابل فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که در جمع کارگزاران نظام فرمودند «جامعه ما نیاز به آرامش و امینت دارد و نباید مسال جنجالی مطرح شود».

وی گفت: در شرایط فعلی که فرزندان ملت در عرصه دیپلماسی به دنبال حق مسلم کشورمان هستند، با وحدت، همدلی، پشت سر رهبر و در کنار هم تیم هسته ای را حمایت کنیم تا بتوانند از مواضع بالا و قوی از منافع کشور دفاع کنند و از این نوع اظهارات که به یکپارچکی و وحدت کشور لطمه وارد می کند خودداری کنیم.

حکیمی پور همچنین در واکنش به اظهار نظر عضو کمیسیون ماده 10 احزاب مبنی بر این که ایران نیاز به خانه احزاب ندارد گفت: قانون اساسی تشکیل احزاب و گروه های سیاسی و نظام حزبی را به رسمیت شناخته است و این دوستان باید در دیدگاهشان تجدید نظر کنند و از حرف هایی که نظام و قانون اساسی را زیر سوال می برد خودداری کنند.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران افزود: خانه احزاب برای کشور کارکرد فراوانی داشته و باعث وحدت احزاب و قانونمند شدن رقابت های سیاسی آنها شده است.

سیام**1058 **1449
کد N383981

وبگردی