آفتاب
تذکرات شفاهی نمایندگان در مجلس؛

انتقاد نماینده تبریز از نظام بانکی/ حسینیان: بار دیگر در ایران دولت کریمه به پا خواهد شد

انتقاد نماینده تبریز از نظام بانکی/ حسینیان: بار دیگر در ایران دولت کریمه به پا خواهد شد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: بساط بانک‌هایی که در خدمت سیاست اقتصاد مقاومتی عمل نمی کنند را جمع کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی کمال الدین پیرموذن، نماینده مردم ارومیه در تذکری شفاهی گفت: دولت و مجلس بدانند با این نظام بانکی سوداگر و ضد تولید و متخلف در اجرای ماده 34 قانون اساسی راه به جایی نخواهند برد.

وی خطاب به روحانی اظهار داشت: رئیس جمهور بساط بانک هایی که خلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی عمل می کنند را جمع کند و هرگونه کوتاهی در این باره زیانبار است.

نماینده مردم ارومیه همچنین بار دیگر خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: به جای دستگیری از صنعتگران، صنعتگران را زندانی می کنند.

پیرموذن همچنین تاکید کرد: دریاچه ارومیه وضعیت مناسبی ندارد و به داد این دریاچه برسید.

همچنین روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: هیچ شکی نیست که کشور در زمانی که در حال مذاکره با قدرت های جهانی است نیاز به آرامش دارد، اما چرا رئیس جمهور وبرخی معاونان و اطرافیان وی هر از چند گاهی صحبت هایی می کنند که جامعه را به تشنج می کشد.

وی تاکید کرد: توهین به منتقدان در شان رئیس جمهور نیست و بدانید که طبق وعده خداوند همه عزت از آن مومنان است و بار دیگر در ایران اسلامی توسط مردم دولت کریمه به پا خواهد شد.

حسینیان ادامه داد: بار دیگر به فریاد ملت ایران بر کاخ های قدرت های جهانی طنین انداز می شود و بار دیگر پرچم استکبارستیزی ایران در سازمان های بین المللی به احتزاز در خواهد آمد.

نماینده مردم تهران با اشاره به مذاکرات هسته ایران و 1+5 گفت: با توجه به اعتمادی که به تیم مذاکره کننده وجود دارد بسیاری از نگرانی ها برطرف می شود ولی زمزمه هایی از سوی برخی مسئولان، وابستگان و مطبوعات دولتی شنیده می شود و نگرانی هایی را باقی می گذارد.

کد N383312

وبگردی