آفتاب
از بیم پاسخ موشکی فلسطینیان

رژیم صهیونیستی پناهگاه های بیشتری در شهرها ایجاد کرد

رژیم صهیونیستی پناهگاه های بیشتری در شهرها ایجاد کرد

تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی از بیم موشک باران گروه های مقاومت فلسطینی در پی تجاوزهای نظامی این رژیم به غزه، پناهگاه های بیشتری را در شهر قدس و در نقب در جنوب فلسطین اشغالی ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری مصری ˈالیوم السابعˈ، شهرداری قدس در بیانیه ای اعلام کرد که با توجه به شدت یافتن درگیری ها و افزایش بمباران راکتی فلسطینیان، پناهگاه های عمومی بیشتری در سراسر این شهر ایجاد شد.

شهرداری قدس دیشب پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در سراسر قدس غربی همچنین از شهرداری سایر مناطق فلسطین اشغالی خواست که با ایجاد پناهگاه های ویژه، ترس از شلیک موشک های فلسطینیان را کاهش دهند.

به گزارش رسانه های خبری رژیم صهیونیستی، دو موشک شلیک شده از سوی نوار غزه به یک شهرک صهیونیست نشین در قدس شرقی و دیگری به خانه ای در قدس غربی اصابت کرد.

پاسخ موشکی گروه های مقاومت فلسطینی به تجاوزهای اشغالگران، ضمن ایجاد رعب و وحشت در میان صهیونیست ها، ملیون ها صهیونیست را به استفاده از پناهگاه ها ناگزیر کرده است.

ارتش صهیونیستی طی روزهای اخیر با حمله هوایی به 30 منزل مسکونی فلسطینی ها در نوار غزه، این منازل را به طور کامل تخریب کرده است.

ترس صهیونیست ها از زمان افزایش برد موشک های فلسطینی و رسیدن آنها به قلب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، خضیره، عسقلان، اسدود و قدس، شدت یافته است.

به صدا درآمدن آژیر خطر در شهر قدس به استثنای یک بار در تاریخ درگیری های فلسطینی - اسرائیلی در سال 2012، سابقه ندارد.

رسانام** 1453**2017
کد N382811

وبگردی