آفتاب

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی تهران در محکومیت اقدامات اخیر ر‍ژیم صهیونیستی

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی تهران در محکومیت اقدامات اخیر ر‍ژیم صهیونیستی

بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی تهران با صدور بیانیه ای جنایات اخیر ر‍ژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر صهیونیست های جنایتکار و غاصب به جان مردم مظلوم و روزه دار فلسطین افتادند و با بهانه های ساختگی جوانان فلسطینی را به قتل می رسانند و پیکرشان را زنده زنده در آتش می سوزانند. آنگاه سران این رژیم به مظلوم نمایی می پردازند و اربابان آمریکایی شان هم که مدام دم از حقوق بشر می زنند، نه تنها خفه شده‌اند، بلکه از رژیم جعلی اسراییل حمایت می‌کنند. این سگ خون آشام منطقه، از غفلت مردم سوء استفاده کرده و وحشیانه مردم نوار غزه و سایر نقاط فلسطین را آماج حملات خود قرار داده است.

اما اسراییل حرام زاده و آمریکای مستکبر این را بدانند که به پایان خط رسیده‌اند و دیر نیست آن زمان که اسراییل از صحنه روزگار محو شود و نظام سرمایه داری آمریکا از هم بگسلد. دولت‌های عرب و مرتجع منطقه باید خجالت بکشند؛ چرا که پول خود را به تکفیری هایی مثل داعش می دهند تا مسلمان کشی کنند و در سایه این جنگ‌ها، رژیم منحوس اسراییل فرصت حمله به مردم مظلوم فلسطین را پیدا می‌کند و آنها را هدف حمله قرار می‌دهد، ولی به فضل پروردگار رزمندگان مقاومت با ایستادگی خود، آسایش را از دشمن سلب کرده‌اند.

ما دانشجویان ضمن محکوم کردن حملات رژیم جعلی اسراییل با پشتیبانی آمریکا، امیدواریم موشک های ایرانی – فلسطینی رزمندگان مقاومت انتقام آن مردم مظلوم را از دشمن بستاند. ان شاالله روز قدس تمام مسلمانان جهان باردیگر به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند تا در آینده نزدیک شاهد فروپاشی رژیم منحوس و جعلی اسراییل باشیم.

انتهای پیام

کد N382705

وبگردی