آفتاب

اسکولاری: من مسئول این نتیجه هستم، خود من!

اسکولاری: من مسئول این نتیجه هستم، خود من!

سرمربی تیم ملی برزیل پس از شکست برابر آلمان عنوان کرد، او مسئول این نتیجه است و باید سرزنش شود. اسکولاری همچنین عنوان کرد این تیم برای پیروزی در دیدار رده‌بندی تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی برزیل با نتیجه 7 بر یک برابر آلمان شکست خورد تا با نتیجه‌ای تحقیرآمیز به دیدار رده‌بندی جام بیستم برود.

لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل پس از شکست سنگین تیمش برابر آلمان در نشست خبری خود حاضر شد و گفت: چه کسی مسئول این نتیجه سنگین است؟ این سوال همه شماست، درست است؟ من مسئولم، من. کسی که باید برای این شکست فاجعه‌بار مورد سرزنش واقع شود من هستم نه بازیکنان. تاکید می‌کنم خود من. همه ما اکنون غمگین هستیم و باید این شکست سنگین را باور کنیم اما کسی که ترکیب را انتخاب می‌کند و کسی که تاکتیک را برمی‌گزیند، من بودم. پس این من هستم که باید مورد سرزنش واقع شوم و نباید هیچ بازیکن برزیلی را برای این باخت سنگین مورد سرزنش قرار دهید.

اسکولاری ادامه داد: از همان ابتدا به دنبال گلزنی بودیم. می‌توانستیم به پیروزی در این دیدار برسیم. در واقع تیم من توانایی این را داشت که به فینال جام جهانی راه یابد. فراموش نکنید که ما برابر تیم بزرگی چون آلمان بازی داشتیم. فکر می‌کنم بازیکنان در این دیدار تمام تلاش خودشان را کردند تا نتیجه خوبی برابر آلمان کسب کنیم اما پس از آنکه دروازه‌مان در دقیقه 10 باز شد به هیچ وجه نتوانستیم واکنش خوبی به گل آلمان نشان بدهیم و همین زمینه را برای شکست سنگین ما فراهم کرد.

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه گفت: حتی خود آلمانی‌ها هم نمی‌توانند توضیح بدهند که چگونه در این دیدار به پیروزی رسیدند. باید به آنها احترام گذاشت. توانایی بازیکنان این تیم باعث شد که آلمان به این پیروزی بزرگ و باارزش دست یابد. اکنون پیام‌ من به مردم برزیل این است لطفا ما را به خاطر این نمایش ضعیف ببخشید! متاسفم که نتوانستیم به فینال ماراکانا راه یابیم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم رتبه سوم را به دست آوریم. هنوز می‌توانیم برای به دست آوردن چیزی هرچند کوچک بازی کنیم.

ادامه دارد ...

کد N382125

وبگردی