آفتاب

دمیکلیس: فان‌خال بهترین مربی‌ای است که به عمرم دیده‌ام

دمیکلیس: فان‌خال بهترین مربی‌ای است که به عمرم دیده‌ام

مدافع تیم ملی آرژانتین لوئیس فان خال را بهترین مربی‌ای توصیف کرد که تجربه کار با او را داشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرژانتین و هلند بامداد پنجشنبه در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی برابر هم به میدان می‌روند. مارتین دمیکلیس مدافع تیم ملی آرژانتین پیش از این دیدار حساس به تمجید از لوئیس فان‌خال سرمربی هلند پرداخت و او را بهترین مربی توصیف کرد که تا به حال با او کار کرده است.

مارتین دمیکلیس پیش از دیدار برابر هلند گفت: فان خال بهترین مربی‌ای است که من در دوران ورزشی‌ام دیده‌ام. من در بایرن مونیخ این فرصت را داشتم که با فان‌خال کار کنم. باید بگویم که تجربه فوق‌العاده‌ای از کار کردن با فان خال به دست آوردم. او مربی‌ای بسیار ویژه‌ای است و همیشه به خوبی به جزئیات توجه می‌کند. از همان موقع می‌دانستم که فان خال از چه مهارتی در مربی‌گری برخوردار است. خوشحالم که او اکنون با هلند نتایج خوبی در جام جهانی کسب کرده. شور و شوقی که فان خال دارد همیشه به خوبی به بازیکنانش منتقل می‌شود و آن را می‌توانید در زمین مسابقه ببینید.

مدافع تیم ملی آرژانتین درباره بازی حساس با هلند گفت: آن‌ها تیمی فیزیکی و در عین حال تکنیکی هستند. به هیچ وجه بازی آسانی برابر هلند نخواهیم داشت معتقدم که 90 دقیقه سخت و دشوار انتظار ما را می‌کشد. امیدوارم در نهایت این تیم ما باشد که پیروز از زمین مسابقه خارج می‌شود. ما تا اینجا توانسته‌ایم تمام بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما در بازی مهمی برابر هلند بازی‌های گذشته دو تیم هیچ تاثیری در سرنوشت مسابقه ندارد.

انتهای پیام

کد N382094

وبگردی