آفتاب

نمایندگان از پاسخ های ربیعی و قاضی زاده هاشمی قانع شدند

نمایندگان از پاسخ های ربیعی و قاضی زاده هاشمی قانع شدند

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به اینکه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، همچنین «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون سوالاتی را مطرح کرده اند، گفت: تمامی سوال کنندگان از پاسخ های وزرا قانع شدند.

«محمدحسین قربانی» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تشریح جلسه روز سه شنبه کمیسیون بهداشت و درمان افزود: امروز دو سوال نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد که چرا سازمان تامین اجتماعی در شهرهایی که بیمارستان های تامین اجتماعی ندارد، بیمارانش را به شهرهای همجوار می فرستد.

وی خاطر نشان کرد: درصورتی که می توان در همان شهرها با بستن قراردادی از بیماران در بیمارستان های دولتی پذیرش کرد.

قربانی اظهار داشت: ربیعی و رییس سازمان تامین اجتماعی تعهد کردند که طی یک ماه آینده موضوع قرارداد با بیمارستان های دولتی را در شهرهای مختلف را بررسی و بخشنامه کنند.

وی همچنین با اشاره به حضور «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت و درمان در کمیسیون بهداشت و درمان افزود: در این جلسه رییس سازمان دامپزشکی درباره کیفیت گوشت های آلوده و نحوه نظارت بر واردات، قرنطینه، کشتار و توزیع آن توضیحاتی ارایه کرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه گفت: وزیر بهداشت همچنین به سوالات هشت نفر از نمایندگان مجلس پاسخ دادند که تقریبا دو نفر از آنها قانع شدند و از بقیه سوال کنندگان فرصت کوتاهی خواستند که موضوع مورد بحث آنها را بررسی و برطرف کند.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از سوالات به صحن علنی ارجاع نشد و نمایندگان قانع شدند، ادامه داد: سوالات نمایندگان درباره مسایل منطقه ای، عدم اجرایی شدن فول تایم های پزشکان و عدم ابلاغ سیاست های کلی سلامت بود که مورد بحث قرار گرفت.

سیام**9103**1449
کد N381900

وبگردی