آفتاب

روبن در واکنش به انتقادات از تمارضش/ از این مزخرفات دیگر خسته شده‌ام

روبن در واکنش به انتقادات از تمارضش/ از این مزخرفات دیگر خسته شده‌ام

آرین روبن با زبان خودش اعتراف کرد که در جریان بازی یک هشتم نهایی هلند و مکزیک تمارض کرده تا برای تیمش پنالتی بگیرد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ از آن لحظه به بعد او هدف حملات انتقادی زیادی قرار گرفته به طوری که تحمل این وضعیت برایش دشوار است. به خاطر همین انتقادات بود که در بازی یک چهارم نهایی برابر کاستاریکا همه سعی خودش را کرد که کل 120 دقیقه هر چقدر هم که رویش خطا کردند روی پایش ایستاده بماند و سرنگون نشود تا دوباره به او اتهام تمارض نزنند. او در مصاحبه با یک شبکه هلندی گفته:« در روزهای اخیر در مورد شیرجه رفتن و تمارض من خیلی حرف و حدیث گفته شده. من از این همه مزخرف گویی دیگر خسته شده ام.» روبن بار قبلا اعتراف کرده بود که در جریان برد 2- یک هلند برابر مکزیک تمارض کرده و این حرفش باعث شد که میگل اررا مربی حریف او را یک بازیکن فریبکار بنامد. روبن فاش کرد تمارض کرده تا پنالتی بگیرد اما نه آن پنالتی حساس دقیقه 93 را که باعث صعود هنلد به یک چهارم نهایی شد:« باید از همه معذرت خواهی کنم. آن پنالتی دقایق آخر بازی کاملا صحیح بود اما ضربه ای که نیمه اول من به دست آوردم به خاطر شیرجه رفته بودم. نباید این کار را می کردم.»

اما بعد از برد برابر کاستاریکا انتقادات از وی هم چنان ادامه یافت:« توی آن بازی از هر طرف به سمت من لگدها بود که سرایزی می شد اما خوشبختانه هنوز سالم هستم. حس می کردم می توانم در بازی ایجاد تغییر کنم اما به اندازه کافی به من توپ نمی رسید. نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما توی بازی با کاستاریکا از خودم راضی بودم.»

روبن برخی از هم تیمی هایش را به خاطر عملکردشان در آن دیدار ستایش کرد از جمله تیم کرول دروازه بانی که موقع ضربات پنالتی وارد میدان شد و با مهار کردن ضربات برایان رویس و میچل اومانا هلند را به یک چهارم نهایی بود:« باید او را تحسین کرد. دو تا پنالتی را مهار کرده و حالا قهرمان هلندی هاست. او فوق العاده بود.» ممفیس دپای که در آن بازی به رغم حضور اندک اش در مسابقات اولیه جام، در ترکیب کامل تیم لوییز فان خال قرار گرفته بود هم اعتراف کرد که در جریان ضربات پنالتی آنقدر برای حمایت از هم تیمی هایش فریاد زده که صدایش کاملا گرفته بود:« صدایم کمی گرفت چون سرهر ضربه پنالتی کلی فریاد کشیدم. همه همدیگر را بغل کرده بودیم. هلند نشان داد که تیم قدرتمندی دارد.»

252 43

 

کد N381873

وبگردی