آفتاب

کاکا: ناراحت نیستم که به تیم ملی دعوت نشدم/ غیبت نیمار خیلی هم بد نشد

کاکا: ناراحت نیستم که به تیم ملی دعوت نشدم/ غیبت نیمار خیلی هم بد نشد

نبودن نیمار در خط حمله برزیل حسابی دل هواداران این تیم را لرزانده، بخصوص این که تیاگو سیلوا هم محروم است اما کاکا گفته امیدوار است غیبت نیمار در دو بازی باقیمانده باعث شود برزیل تکانی به خودش بدهد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ مهاجم کهنه کار برزیل که قرار است فصل بعد به لیگ ام ال اس برود گفته غیبت نیمار ضربه بزرگی است اما می تواند به نفع تیم هم باشد. به نظر کاکا شاگردان فیلیپه اسکولاری می توانند با وجود نبودن بازیکنان بزرگشان از عهده آلمان بربیایند: «در مورد مصدومیت نیمار، خیلی ناراحتم، همانطور که بقیه فوتبال دوستان هم ناراحت هستند. غیبت نیمار ضرر بزرگی برای برزیل و جام جهانی است. مسلم است که غیبت نیمار برای تیم ملی برزیل اصلا خوشایند نیست، به خاطر این که او بازیکن تکنیکی است و وقتی در زمین باشد، بازی جور دیگری است، اما امیدوارم برزیل با نبود او انگیزه بیشتری برای بازی امشب پیدا کند.»

کاکا در کارنامه اش 87 بازی ملی دارد، اما از این که اسکولاری او را برای جام جهانی 2014 دعوت نکرد، ناراحت نیست: «ناراحت نیستم چون فکر می کنم من هرکاری از دستم بر می آمد انجام دادم. از وقتی تصمیم گرفتم از رئال مادرید جدا شوم و به میلان بروم، با خودم فکر کردم باید از بازی کردن لذت ببرم و فصل پیش با میلان برای من همینطور بود. تمام تلاشم را هم کردم که دوباره جایی برای خودم در تیم ملی باز کنم، اما این اتفاق نیفتاد چون فیلپائو بازیکنان دیگری را انتخاب کرد که از نظر من هیچ اشکالی ندارد. برای همین ناراحت نیستم. هرکاری از دستم برمی آمد انجام دادم. حالا در تیم ملی نیستم، اما از برزیل حمایت می کنم. با تیم ملی در تماس هستم و واقعا امیدوارم برزیل قهرمان شود.»   

252 41

 

کد N381469

وبگردی