آفتاب

بعد از مصدومیت نیمار و درگذشت پدربزرگ مارسلو/ بازگشت خانم روانشناس به اردوی سلسائو

بعد از مصدومیت نیمار و درگذشت پدربزرگ مارسلو/ بازگشت خانم روانشناس به اردوی سلسائو

مسئولان کنفدراسیون فوتبال برزیل با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که خانم رژینا براندائو، روانشناس تیم ملی برزیل روز یکشنبه دوباره به اردوی سلسائو بازگشت تا به بازیکنان این تیم روحیه بدهد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ این خانم روانشناس قبل از آغاز رقابت های جام جهانی همراه با دستیارانش دراردوی سلسائو بود و تست های مختلف روانشناسی را از بازیکنان این تیم به عمل آورد. بعد از برد نفسگیر برزیل مقابل شیلی در دور یک هشتم پایانی و به لطف ضربات پنالتی بود که خانم براندائو به اردوی برزیل بازگشت. دلیل آن هم اشک هایی بود که برخی بازیکنان برزیل از جمله نیمار و ژولیو سسزر قبل از آغاز ضربات پنالتی ریختند . در آن زمان این طور به نظر می رسید که شاگردان اسکولاری ااز نظر روانی آمادگی فشارهای وارده را ندارند و زیر فشارها خرد شده اند و به همین خاطر مقامات فوتبال برزیل از خانم روانشناس کمک خواستند.   حالا و با اتفاقات تازه ای که در اردوی سلسائو رخ داده، مسئولان کنفدراسیون فوتبال برزیل روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که خانم براندائو به کمپ تره سوپولیس ،محل برگزاری اردوی شاگردان اسکولاری رفته تا به آنها روحیه بدهد. مصدومیت نیمار تاثیر فراوانی برروحیه بازیکنان برزیل داشت و حالا برزیلی ها در صدد آن هستند که مانع از ادامه این دلواپسی وتشویش در اردوی تیمشان باشند.

شنبه شب، لوئیز فلیپه اسکولاری سرمربی برزیل گفت:« کارهای علمی وروانشناسی برروی بازیکنان آغاز شده تا مانع از آن شویم که چنین فاجعه ای (نداشتن نیمار) فرصت موفقیت را از ما بگیرد. ما به دنبال موفقیت هستیم.»

علاوه بر مصدومیت نیمار، روز شنبه مشکل دیگری هم برای یکی دیگر از بازیکنان سلسائو به وجود آمد و آن هم در گذشت «پدرو ویه را داسیلوا فیلیو»، پدربزرگ 78 ساله مارسلو بود. همان کسی که مارسلو را در کودکی به فوتبالیست شدن تشویق کرده بود. مقامات سلسائو به مدافع تیمشان اجازه دادند تا برای شرکت در مراسم درگذشت پدربزرگش اردوی تیم راترک کند؛ اما مارسلو از اردوی تیم جدا نشد و در تره سوپولیس ماند تا تمریناتش را دنبال کند.

252 43

 

کد N381419

وبگردی