آفتاب
یک نماینده اصولگرا:

نگاه نمایندگان در قبال دولت همسو با رهبری باشد

نگاه نمایندگان در قبال دولت همسو با رهبری باشد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی حمایت رهبری از دولت را پاسخ به کسانی دانست که در جهت تضعیف دولت هستند.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: وقتی رهبری به عنوان فرد اول کشور از دولت حمایت می‌کنند این پاسخ به کسانی است که در جهت تضعیف دولت هستند. به این معنا که نباید دولت را تضعیف کرد بلکه باید از کلیت دولت حمایت شود.

وی افزود: البته رهبری انتقاداتی هم به دولت داشتند، از جمله انتقاد دولتی‌ها از دولت قبل را در منابر عمومی نهی کردند. همچنین برخی کارکردهای دولت در زمینه گفتمان اعتدال و یا اقتصاد مقاومتی را مورد انتقاد قرار دادند. وظیفه همه ما نیز این است که در برابر حمایت‌های رهبری حامی دولت باشیم. اگر جایی انتقادی داریم آن را منصفانه، دلسوزانه، بدون مچ‌گیری و برای بهبود وضعیت بیان کنیم.

فیاضی خاطرنشان کرد: ما باید حمایت رهبری از دولت و انتقاد ایشان به دولت را توامان ببینیم. نباید گروهی حمایت رهبری از دولت و گروهی انتقادات ایشان به دولت را پررنگ کنند که متاسفانه این اتفاق در فضای رسانه‌ای می‌افتد. این در حالی است که رهبری حمایت و نقد را توامان مطرح کردند و ما هم باید منصفانه حرف بزنیم و تابع رهبری باشیم.

این نماینده اصولگرای مجلس اضافه کرد: البته بسیاری از نمایندگان همین رویکرد را دارند که منصفانه نقد می‌کنند و در عین حال مچ‌گیری نمی‌کنند اما ممکن است برخی نمایندگان هم این نگاه را نداشته باشند در حالی که مهم است که نگاه نمایندگان همسو با رهبری باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر انتقاداتی از سوی رهبری مطرح شده، این به خاطر عملکرد ماست و این انتقاد شامل ما نمایندگان مجلس هم می‌شود چرا که ما باید نظارت به موقعی داشته باشیم تا اصلا چنین انتقاداتی مطرح نشود.

انتهای پیام

کد N381318

وبگردی