آفتاب
تحولات فلسطین/

حمله یک صهیونیست مسلح به شهروندان فلسطینی در قدس/42 نفر در کرانه باختری بازداشت شدند

حمله یک صهیونیست مسلح به شهروندان فلسطینی در قدس/42 نفر در کرانه باختری بازداشت شدند

ناکام ماندن تلاش یک صهیونیست در به شهادت رساندن چند نفر از ساکنان قدس اشغالی و بازداشت 42 فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از اخبار فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، منابع فلسطینی از تلاش یک صهیونیست برای به شهادت رساندن چند نفر از ساکنان شهر قدس در نزدیکی منطقه "جبل المبکر" خبر دادند.

این صهیونیست در حالی که مسلح بود هنگام عبور چند نفر از فلسطینیهای ساکن قدس به سمت آنها تیر اندازی کرد.این حادثه تلفاتی در بر نداشت.

 از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی از بازداشت 42 فلسطینی ساکن قدس شرقی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 خبر دیگر اینکه گردانهای " عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) با انتشار تصاویری از دستیابی این گروه به یک نوع موشک بسیار پیشرفته خبر داد.

از سوی دیگر "رون بروس" نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از شورای امنیت خواست که با صدور بیانیه ای حملات موشکی گروههای مقاومت در نوار غزه به شهرکهای صهیونیستی را محکوم کند.

این در حالی است که طی چند روز اخیر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه افزایش پیدا کرده و روزانه گزارشهای متعددی از تلفات و خسارات این حملات منتشر می شود و این امر با سکوت معنا دار مجامع بین المللی روبرو است.

شبکه المیادین هم در خبری فوری گزارش داد بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی منزل یک فلسطینی را در غزه گلوله باران کردند.

کد N381262

وبگردی