آفتاب
حقیقت‌پور با اشاره به شرایط حساس عراق،

مردم عراق پشت سر مرجعیت حفظ وحدت کنند

مردم عراق پشت سر مرجعیت حفظ وحدت کنند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دوستان‌مان در عراق در این شرایط حساس پشت سر مرجعیت حفظ وحدت کنند تا بحران حل شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منصور حقیقت‌پور در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در شرایط حساس سیاسی قرار گرفته‌ایم. اوضاع در داخل عراق پیچیده است و در عین حال لازم است ما شرایط خودمان را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: توقع این است که در این شرایط حساس دوستانمان در عراق پشت سر مرجعیت حفظ وحدت کنند تا بتوانند این بحران را پشت سر بگذارند. همچنین ما در ایران با توجه به اتفاقاتی که در سطح منطقه رخ می‌دهد با مذاکرات حساس هسته‌ای نیازمند این هستیم که در داخل کشور تمامی مسائل‌مان را با آرامش جلو ببریم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس به عنوان رکن رکین نظام در ایجاد آرامش در مملکت سهم بسزایی داشته باشد.

حقیقت‌پور در خصوص اوضاع اقتصادی کشور اظهار کرد: به نظر می‌رسد برای عبور از شرایط رکود و تورم نیازمند به تصمیمات اساسی دولت هستیم و خواهشمندیم دولت هر چه سریعتر تصمیمات خود را برای خروج از تورم اعلام کند تا وضعیت اقتصادی کشور به حرکت در آید.

این نماینده مجلس با تاکید بر توسعه اقدامات عمرانی در سطح کشور، تصریح کرد: چند سال است که ما به لحاظ اقدامات عمرانی نتوانسته‌ایم خدمات مناسبی ارائه دهیم. ضمن اینکه سه میلیون در بخش عمرانی کشور مشغول به کار هستند که ان‌شاءالله این بخش هر چه سریعتر فعال شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود، گفت: 15 سال است که ساخت راه‌آهن اردبیل آغاز شده اما با پیشرفتی معادل 30 درصد روبرو بوده است که رسیدگی وزارت راه را خواستاریم.

انتهای پیام

کد N380967

وبگردی