آفتاب
اسماعیلی:

مراجع قضایی باید پناهگاه مطمئنی برای مردم باشند

مراجع قضایی باید پناهگاه مطمئنی برای مردم باشند

رییس دادگستری استان تهران بر ضرورت ارتقای اعتماد عمومی نسبت به دستگاه عدلیه تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین اسماعیلی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حدیث قدسی به نقل از پیامبر اکرم (ص) با این مضمون مطرح کرد که خداوند متعال می‌فرماید هر کاری که آدمیزاد انجام می‌دهد برای خود اوست مگر روزه که از آن من است و پاداش آن را نیز خودم خواهم داد. روزه سپر و سایه‌بان بنده مومن روزه‌دار در روز قیامت است. بوی بد دهان روزه‌دار نزد من از بوی مشک و عنبر خوش‌تر است. شخص روزه‌دار دو شادمانی دارد. یکی زمانی که افطار می‌کند و آب می‌نوشد و هنگامی که مرا ملاقات می‌کند که در آن زمان من نیز به جهت روزه‌دار بودنش وی را داخل بهشت می‌کنم.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای اعتماد عمومی نسبت به دستگاه عدلیه، افزود: مراجع قضایی باید ملجاء و پناهگاه مطمئنی برای مردم باشند.

رییس شورای قضایی استان تهران سپس به محورهای مهم فرمایشات رهبری در دیدار اخیرشان با مسئولان عالی رتبه قوه قضاییه و توقعات معظم‌له اشاره کرد و متناسب با هر کدام از این محور‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

مطابق با دستور کار تنظیمی، تعدادی از اعضای شورای قضایی استان تهران به طرح اخبار و مسائل مهم حوزه کاری خود پرداختند که پس از انجام بحث‌های کارشناسی لازم حسب مورد تصمیماتی مقتضی اتخاذ شد.

انتهای پیام

کد N380946

وبگردی