آفتاب
حاضری در گفت‌وگو با ایلنا:

رفتارهای افراطیون بیش از گذشته تناقضات آنها را تایید می‌كند

رفتارهای افراطیون بیش از گذشته تناقضات آنها را تایید می‌كند

این جریان یك بار اعلام می‌كند كه اصلاح طلبان مرده‌اند و دیگر پایگاهی ندارند و از سوی دیگر نسبت به دیده شدن و شنیده شدن اظهارات خاتمی ابراز نگرانی می‌كند.

یك فعال سیاسی اصلاح طلب تاكید كرد: افراطیون مجلس بیش از گذشته دچار رفتاهای تناقض آمیز شده‌اند.
علی محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تذكر 9 نماینده به وزیر دادگستری نسبت به اجرای حکم ممنوع الخروجی، ممنوع البیانی و ممنوع التصویری خاتمی، آن را بسیار عجیب خواند و گفت: اگر چنین مصوبه‌ای در شورای عالی امنیت ملی وجود داشته باشد، یا علنی است كه دستگاه زیربط باید این مساله را اعلام كرده باشد اما اگر این مصوبه محرمانه بوده سوال اینجاست که چرا این عده اساسا چنین موصوعی را مطرح كردند.
وی افزود: طرح این موضوع از سوی افراطیون مجلس در حالی جای سوال دارد، كه علنی یا محرمانه بودن یا نبودن آن چندان مشخص نیست.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاكید بر اینكه به نظر می‌رسد كه جریانات افراطی دچار نوعی پارادوكس شده‌اند، تصریح كرد: این جریان یك بار اعلام می‌كند كه اصلاح طلبان مرده‌اند و دیگر پایگاهی ندارند و از سوی دیگر نسبت به دیده شدن و شنیده شدن اظهارات خاتمی ابراز نگرانی می‌كند.
وی خطاب به افراطیون مجلس خاطرنشان كرد: شما اگر نسبت به اظهارات خاتمی نگران هستید و احساس ترس می‌كنید، باید اعتراف كنید چراكه این مساله بیش از گذشته رفتارهای تناقض آمیز شما را تایید می‌كند.

کد N380672

وبگردی