آفتاب
نهرین نت:

تروریست های داعش به حرم امامان عسکریین خمپاره شلیک کردند

تروریست های داعش به حرم امامان عسکریین خمپاره شلیک کردند

تهران - ایرنا - پایگاه خبری ˈنهرین نتˈ به نقل از منابع مطلع در ˈسامراˈ اعلام کرد که تروریست های تکفیری ˈداعشˈ دیشب (دوشنبه شب) چندین خمپاره به مرقد امامان عسکریین (ع) شلیک کردند که یکی از آنها به مسجد جامعی در اطراف مرقد که متعلق به اهل سنت است، اصابت کرد.

منابع مطلع که نهرین نت به نام آنها اشاره نکرده ، افزودند که نیروهای عراقی و داوطلبان جنگ با تروریستهای داعش و همچنین ˈصباح الفتلاویˈ فرمانده ˈعملیات سامراˈ نسبت به خطر تروریست ها و بعثی ها که در اطراف شهر مستقر شده و از این مکان ها به سمت حرم امامان عسکریین خمپاره شلیک می کنند، هشدار دادند.

یکی از داوطلبان جنگ در این باره گفت که از الفتلاوی خواسته باغ های اطراف شهر سامرا را از تروریست ها پاکسازی کنند، ولی وی تاکنون این پیشنهاد را نپذیرفته است .

این دواطلب جنگ با گروه تروریستی داعش افزود: الفتلاوی فراموش کرده که اگر یکی از خمپاره ها به گنبد مرقد امامان اصابت کند، موجب نارضایتی عمومی شده و منجر به عملیات انتقام جویانه و قومی می شود.

یکی از روحانیون منطقه در همین رابطه به نهرین نت گفت که فرمانده عملیات سامرا با افراد و شخصیت هایی که با تروریست ها ارتباط دارند، رفت و آمد می کند و عمدا از اجرای عملیات نظامی گسترده برای پاکسازی تروریست هایی که از باغ های اطراف شهر برای مخفی کردن سلاح های خود استفاده می کنند، تاکنون خودداری کرده است.

این گزارش افزود که اهالی شهر سامرا از فرمانده کل نیروهای مسلح خواسته اند، صباح الفتلاوی را به اتهام فساد مالی و قصور در ماموریتش در مبارزه با تروریست ها و متوقف کردن عملیات پاکسازی شهر از وجود آنان از کار برکنار شود.

در ادامه این گزارش آمده است که یک منبع نظامی تاکید کرده که نیروی هوایی ارتش عراق دیشب با انجام چندین سورتی پرواز محل تجمع تروریست های داعش و متحدان بعثی آنان را در منطقه ˈالعیاضیهˈ را بمباران کرد که در نتیجه آن 33 نفر تروریستها کشته و 38 نفر دیگر مجروح شدند.

در این عملیات ذخایر سلاح و شش خودرو تروریستها نیز منهدم شد.

این منبع نظامی که نامش ذکر نشده اعلام کرد که در عملیات دیشب در منطقه العیاضیه، ˈعبدالقادر هماتˈ معروف به ˈولید هماتˈ فرمانده تروریست های داعش در این منطقه کشته شد.

وی در زمان حاکمیت ˈصدام حسینˈ رییس جمهوری معدوم عراق افسر ارتش بود.

رسانام**1408**1651
کد N380150

وبگردی