آفتاب
المسله بررسی کرد:

سانسور شدید اعتراضات و خیزشهای مردمی در عربستان

سانسور شدید اعتراضات و خیزشهای مردمی در عربستان

یک پایگاه عراقی در گزارشی با اشاره به اعتراضات مردمی علیه حاکمان سعودی طی روزهای اخیر، اعلام کرد: رسانه های خبری عربستان به طور کامل و سازماندهی شده اخبار مربوط به این خیزشهای مردمی را از بیم ایجاد تزلزل در ارکان قدرت آل سعود، سانسور می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه عراقی المسله در گزارشی با عنوان "انقلابیون جزیره العرب" اعلام کرد: اخبار موثق از اعتراضات گسترده مردمی در نقاط مختلف عربستان حکایت دارد که به طور گسترده توسط رسانه های خبری عربستان از جمله شبکه العربیه سانسور می شود.

به تازگی انتشار تصاویری از سرکوب اعتراضات مردمی در شبکه های اجتماعی توئیتر و فیسبوک توسط فعالان عربستانی گویای واقعیتهایی است که به شدت توسط رسانه های تحت امر آل سعود سانسور می شود.

در این تصاویر دیده می شود که مردم معترض از واژه "انقلابیون جزیره العرب" برای معرفی خود استفاده می کنند و در تلاش هستند دامنه اعتراضات خود را به پایتخت عربستان، شهر ریاض گسترش دهند.

این در حالی است که رسانه هایی همچون العربیه که همواره از گروههای تروریستی در عراق با عنوان "انقلابیون" یاد می کنند و کوچکترین خبر از تحولات این کشور را نیز پوشش می دهند، در بخشهای مختلف خبری خود هیچ اشاره به اعتراضات مردمی علیه آل سعود نمی کند.

البته به نظر می رسد که حاکمان سعودی که همواره از گروههای تروریستی در عراق و سوریه حمایت کرده اند، به زودی جرعه های از این سم مهلک را که خود عامل تهیه آن بوده اند، خواهند چشید.

کد N379376

وبگردی