آفتاب
جعفری در گفت‌وگو با ایلنا

استیضاح وزیر علوم یک ماه به عقب افتاد/ ابوترابی‌فر و حدادعادل پیگیر خواسته‌های استیضاح کنندگان

استیضاح وزیر علوم یک ماه به عقب افتاد/ ابوترابی‌فر و حدادعادل پیگیر خواسته‌های استیضاح کنندگان

در این جلسه نمایندگان خواسته‌ها، مطالبات و نگرانی‌های خود را بیان کردند و وزیر علوم نیز به تعدادی از خواسته‌ها و نگرانی‌ها پاسخ داد و مقرر شد ایشان خواسته‌های استیضاح‌کنندگان را ظرف یک ماه اجرایی کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن اعلام به تاخیر افتادن روند استیضاح وزیر علوم،‌ از تشکیل کمیته‌ای با حضور محمدحسن ابوترابی و غلامعلی حدادعادل برای رسیدگی بر مطالبات استیضاح‌کنندگان خبر داد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه هیات رئیسه مجلس با وزیر علوم و نمایندگان متقاضی استیضاح گفت: این جلسه در یک فضای صمیمی و تعاملی عصر امروز با حضور رئیس مجلس،‌ نواب رئیس و آقای حدادعادل برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان خواسته‌ها، مطالبات و نگرانی‌های خود را بیان کردند و وزیر علوم نیز به تعدادی از خواسته‌ها و نگرانی‌ها پاسخ داد و مقرر شد ایشان خواسته‌های استیضاح‌کنندگان را ظرف یک ماه اجرایی کند.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای با حضور ابوترابی و حدادعادل خبر داد و اظهار داشت: ‌این کمیته قرار است با هر هفته با وزیر علوم دیدار داشته باشند تا ببینند که وزیر علوم چقدر خواسته‌ها را را پاسخ داده است.

کد N379349

وبگردی