آفتاب

عضوجبهه پایداری:حکم ممنوع البیانی خاتمی درسال88به شورایعالی امنیت ملی ابلاغ شد/خاتمی100نفرطرفداردارد

عضوجبهه پایداری:حکم ممنوع البیانی خاتمی درسال88به شورایعالی امنیت ملی ابلاغ شد/خاتمی100نفرطرفداردارد

کریمی قدوسی عضو جبهه پایداری و نماینده مشهد به روزنامه شرق گفت:

*پس از حوادث 88 حکم ممنوع‌التصویری، ممنوع‌الخروجی و ممنوع‌البیان‌شدن خاتمی به شورایعالی امنیت‌ملی ابلاغ شد، مثل حکم حصر خانگی موسوی و کروبی که پیش‌تر به همان شورا ابلاغ شده بود. اما به‌تازگی خود آقای خاتمی گفته‌اند که آمدوشد به دفترشان زیاد است و گویی محدودیت‌های پیشین از بین رفته، این تذکری است بر اینکه اصلا حافظه تاریخی ما کارهای ایشان را فراموش نکرده است.

*آقای خاتمی باید بعد از آن حوادث یا توبه می‌کرد یا اینکه به‌موقع واکنش نشان می‌داد که هیچ‌کدام از اینها را انجام نداد.
 

*اینکه در جامعه 70میلیونی صدنفر هم طرفدار ایشان باشند که ایرادی ندارد، به‌هرحال ایشان حتما در میان هم‌حزبی‌ها و خانواده و فامیل طرفدارانی دارند اما این ملاک عمل نیست. قوانین اسلامی و امنیت نظام چیزی نیست که ما بخواهیم به این سادگی از کنار آن عبور کنیم. خاتمی به باور ما یکی از چهارنفر از سران فتنه است.

*در آن زمان (سال88)عناصر کلیدی نظام و برخی در ساختار اطلاعات مستنداتی را به شورایعالی امنیت ملی فرستاده بودند، البته مصداق اصلی آن همین گزارش 700 صفحه‌ای کمیسیون اصل 90 است که به‌کرات اسنادی از آقای خاتمی در آن ذکر شده است.
 

*برای ما هم سخت است فردی که هشت‌سال رییس‌جمهوری یک کشور بوده، حالا چنین سرنوشتی بیابد، ما که بیگانه نیستیم که از این اتفاق خوشحال شویم. همه بچه این کشوریم اما رعایت قانون «پاشنه‌آشیل» ماست. برای ما هم راحت نیست چنین شخصیت‌هایی را از دست بدهیم.
 

*خواسته ما از مدعی‌العموم این بوده که حکم را اجرایی کند، چرا باید استانداران به دیدار خاتمی بروند؛ چرا باید وزرا بروند و خاتمی را ببینند. اینها خلاف قانون است و عبور از خط قرمزها.
[span] [span]17302

کد N377792

وبگردی