آفتاب

انتقاد 17 نماینده مجلس از اجرا نشدن قانون حمایت از حقوق معلولان

انتقاد 17 نماینده مجلس از اجرا نشدن قانون حمایت از حقوق معلولان

تهران - ایرنا - 17 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرا نشدن قانون حمایت از حقوق معلولان انتقاد کردند.

به گزارش ایرنا، نمایندگان امضا کننده این تذکر کتبی که روز یکشنبه نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شده است ضمن تاکید بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان، خواستار پرهیز از انجام امور همایشی، نمایشی و تبلیغاتی به جای رسیدگی واقعی به جامعه هدف شدند.

امضاکنندگان این تذکر کتبی خاطر نشان کردند: موارد مختلف این قانون به رغم مذاکرات و مکاتبات متعدد اجرا نمی شود و مسایل مهمی از قبیل اشتغال، ازدواج و بیمه تکمیلی تحت الشعاع برنامه های موردی، تشریفاتی و تبلیغاتی قرار گرفته است.

این نمایندگان مجلس تاکید کردند که این قانون دو سال در دولت دهم و یک سال در دولت یازدهم سرگردان باقی مانده است.

این تذکر کتبی یکم تیر ماه تهیه شده است و «فاطمه آلیا»، «سکینه عمرانی»، «محمدابراهیم رضایی»، «فرهاد بشیری»، «عبدالرحمان رستمیان»، «مجتبی رحماندوست»، «احمد آریایی نژاد»، «علیرضا سلیمی«، «علیرضا محجوب«، «سیدحسین نقوی حسینی«، «رسول خضری»، «زهره طبیب زاده نوری»، «حسینعلی حاجی دلیگانی»، «سید ناصر موسوی لارگانی»، «محسن صرامی فروشانی»، «حسین سبحانی نیا« و «نادر قاضی پور» نمایندگان تهران، سمیرم، خمین، پاکدشت، دامغان، ملایر، محلات، ورامین، پیرانشهر، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر، نیشابور و ارومیه آن را امضا کرده اند.

سیام**2025**1336
کد N377338

وبگردی