آفتاب
گزارش خبری-تصویری/

نمایش اوج تنفر و نژادپرستی صهیونیستی در شبکه های اجتماعی

نمایش اوج تنفر و نژادپرستی صهیونیستی در شبکه های اجتماعی

خبرگزاری مهر-گروه بین الملل: صهیونیست های نژادپرست به کشتن جوانان فلسطینی اکتفا نکرده و با به نمایش گذاشتن تصاویر و نوشته های نژادپرستانه در شبکه های اجتماعی خواستار انتقام گیری بیشتر از فلسطینی ها هستند.

ربودن و کشته شدن جوان 17 ساله فلسطینی توسط صهیونیستها موجی از اعتراضات داخلی و خارجی را متوجه رژیم صهیونیستی کرده است. در حالی که جنایات روز افزون صهیونیستها موجب خشم فلسطینی ها و برگزاری تظاهرات خشونت بار علیه رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی شده است، جوانان اسرائیلی در اقدامی غیرانسانی و البته معمول برای آنها بر لزوم کشتن شمار بیشتری از فلسطینی ها به بهانه انتقام گیری از آنان تاکید می کنند.

صهیونیست های نژاد پرست در صفحات فیس بوک و توییتر تصاویر و نوشته هایی را به اشتراک گذاشته اند که مضمون آن کشتار شمار بیشتری از فلسطینی هاست. این در حالی است که به تازگی یک جوان فلسطینی به بهانه انتقام گیری به خاطر ربوده شدن سه نوجوان اسرائیلی، به طرز فجیعی توسط صهیونیستها به شهادت رسیده و این امر خشم مردم فلسطین را به دنبال داشته است.

در این تصویر توییتری دو زن اسرائیلی لبخند زنان نوشته ای را در دست گرفته اند که به زبان عبری روی آن نوشته شده است: تنفر از اعراب به معنی نژادپرستی نیست، بلکه در پس این کار یک ارزش نهفته است. این تصویر یکی از دهها تصاویری است که این روز ها در صفحات صهیونیست ها در شبکه های اجتماعی به چشم می خورد. جالب اینجاست که این جمله نژادپرستانه در عرض چند روز مورد پسند 40 هزار کاربر صهیونیست دیگر قرار گرفته است.

از دیگر اقدامات نژادپرستانه صهیونیستها به راه انداختن صفحاتی با مضامین انتقام گیری و نفرت از فلسطینی ها است. به عنوان مثال صفحه ای با عنوان "اسرائیل انتقام می خواهد" در توییتر هزاران طرفدار پیدا کرده است. این افراد مدعی اند فلسطینی ها باید تاوان کشته شدن سه نواجوان اسرائیلی را بدهند. در اینجا تصویر این صفحه که در آن تصاویر و نوشته های نژادپرستانه و ضدفلسطینی به نمایش درآمده، دیده می شود.

زیر یکی از تصاویر این صفحه که در آن صهیونیستها یک نوجوان فلسطینی را به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار می دهند نوشته شده "همه اینها را بکشید، این تنها آغاز راه است".

برخی صهیونیست ها نیز به قول خودشان کمپین آنلاین برای انتقام گیری از فلسطینی ها به راه انداخته و در آن عبارات موهن و نفرت انگیزی نسبت به فلسین ها نوشته اند. یکی از این به اصطلاح کمپین های فیس بوکی که در آن عبارت "مردم ما انتقام می خواهند" به عبری نوشته شده است. این صحفه نیز کاربران صهیونیست زیادی را با خود همراه کرده است.

تصویر زیر نیز یکی از صفحات ایجاد شده در شبکه های اجتماعی است. در این صفحه ادعا شده که رژیم صهیونیستی پیش از این به دنبال صلح و آرامش بوده است اما اکنون به فکر انتقام است. یک جوان صهیونیست نیز به دنبال اظهارات نژادپرستانه در دانشگاه حیفا مورد توجه قرار گرفته است. وی در صفحه اجتماعی خود نوشته است کشته شدن سه نوجوان اسرائیلی مانند این است که تیم اسرائیل از تیم فلسطین سه گل دریافت کرده باشد، پس باید این شکست را جبران کند. 

گفتنی است صبح امروز نیز گروهی از شهرک نشینان صهیونیست در اقدامی وحشیانه یک جوان فلسطینی را در شمال کرانه باختری ربوده و به شدت کتک زدند. این جوان 22 ساله فلسطینی که "طارق زیاد عدیلی" نام دارد زمانی که قصد داشت به منزل خود در روستای "أوصرین" در جنوب استان نابلس بازگردد مورد حمله چند شهرک نشین صهیونیستی که سوار بر دو خودرو بودند، قرار گرفت.

کد N375505

وبگردی