آفتاب

این بار یک دختر اسرائیلی ناپدید شد

این بار یک دختر اسرائیلی ناپدید شد

فارس نوشت:

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ناپدید شدن یک دختر اسرائیلی در شهر «یافا» و تلاش گسترده نیروهای پلیس برای یافتن اثری از وی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند سه جوان در حالیکه صورت خود را پوشانده بوده‌اند یک دختر اسرائیلی در منطقه «حولون» واقع در جنوب «یافا» را به زور سوار یک خودرو می‌کنند و از محل متواری می‌شوند.

بر اساس این گزارش این خودرو بدون سرنشین در منطقه حولون کشف شده و تعداد بسیار زیادی از نیروی پلیس رژیم صهیونسیتی به علاوه یک بالگرد متعلق به پلیس در حال جستجو برای پیدا کردن اثری از فرد گمشده هستند.

این حادثه چند روز پس از دو حادثه جنجالی قبلی رخ داد. ابتدا ناپدید شدن سه نظامی اسرائیلی در شهر الخلیل در کرانه باختری، که سرانجام پس از سه هفته جسد آنان کشف شد و رژیم صهیونیستی به بهانه این حادثه که گروه‌های فلسطینی را به دخالت در آن متهم کرد، حملاتی گسترده به غزه و کرانه باختری و قدس انجام داد و دوم اقدام شهرک نشینان صهیونیست به ربودن نوجوان ۱۷ ساله از اردوگاه شعفاط و به شهادت رساندن وی که اعتراضات گسترده مردم فلسطینی را در چند روز اخیر در پی داشته است.

روز گذشته که کرانه باختری و قدس شاهد تظاهرات مردمی بود، پیکر نوجوان فلسطینی در جمع دهها هزار فلسطینی خشمگین تشییع شد؛ فلسطینی‌هایی که با شعارهای خود خواهان شروع انتفاضه سوم بودند.

26149

کد N375083

وبگردی