آفتاب
نهرین نت:

زخمی شدن ابوبکر البغدادی در حمله هوایی ارتش عراق/ احتمال فرار به سوریه

زخمی شدن ابوبکر البغدادی در حمله هوایی ارتش عراق/ احتمال فرار به سوریه

تهران - ایرنا - پایگاه اطلاع رسانی ˈنهرین نتˈ روز شنبه اعلام کرد: ˈابوبکر البغدادیˈ سرکرده گروه تروریستی ˈداعشˈ در حمله هوایی ارتش عراق به منطقه ˈقایمˈ در استان ˈالانبارˈ به شدت زخمی شده است.

به گزارش این پایگاه اطلاع رسانی، یگان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که اطلاعات تقریبا موثق و قطعی در اختیار دارد مبنی بر این که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله هوایی جنگنده های ارتش عراق در شهر قائم در استان الانبار زخمی شده است.

ˈصباح النعمانˈ سخنگوی یگان مبارزه با تروریسم عراق در این باره گفت که در حمله جنگنده های ارتش این کشور شمار زیادی از سرکردگان گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیده اند.

النعمان افزود که حمله تروریست ها به پالایشگاه ˈبیجیˈ در شمال عراق با مقاومت نیروهای امنیتی ناکام ماند و بیشتر تروریست ها در این عملیات به هلاکت رسیدند.

سخنگوی داعش که در این گزارش نام وی ذکر نشده، در همین رابطه اعتراف کرد که در حملات هوایی دو روز پیش ارتش عراق دو نفر از فرماندهان این گروهک که یکی از آنها مصری و دیگری تونسی بوده، کشته شدند .

نهرین نت افزود: یک منبع مطلع در یگان مبارزه با تروریسم عراق نیز گفت که جنگنده های نیروی هوایی ارتش این کشور محل تجمع فرماندهان داعش را در منطقه قایم در الانبار بمباران کرده و با موشک های دقیق محل تجمع آنان را هدف قرار دادند.

رسانام**1408**7074**1651
کد N374017

وبگردی