آفتاب

برنامه روز بیست و سوم جام جهانی

برنامه روز بیست و سوم جام جهانی

با برگزاری دو دیدار، مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی بیستم در روز بیست و سوم با برگزاری دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی خود را به پایان می‌رساند و چهره دو تیم دیگر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص می شود.

* بلژیک – آرژانتین، ساعت 20:30

آرژانتین و بلژیک تاکنون 4 بار با هم بازی کرده‌اند که سه پیروزی سهم آرژانتین و یک پیروزی سهم بلژیک بوده است. آرژانتین که در این جام بازی‌های خود را با اختلاف یک گل با پیروزی پشت سر گذاشته می‌خواهد روند پیروزی‌اش را برابر تیم جوان بلژیک تکرار کند که موفق شد در مرحله قبل با یک بازی برتر آمریکا را از پیش رو بردارد. آرژانتینی‌ها در این دیدار مارکوس روخو مدافع خود را در اختیار ندارند البته حضور سرخیو آگوئرو نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بعید می‌رسد این بازیکن فردا شب برای این تیم به میدان برود.

* هلند و کاستاریکا، ساعت 00:30 (یکشنبه)

این دیدار اولین دیدار تاریخ دو تیم است. در واقع هلند و کاستاریکا تاکنون هیچ بازی‌ای با هم برگزار نکرده‌اند. کاستاریکا تیم شگفتی‌ساز جام بیستم موفق شد مرحله قبل یونان را در ضربات پنالتی شکست دهد و حریف لاله‌های نارنجی شود. هلندی‌ها نیز کار سختی برابر مکزیک داشتند و موفق شدند و با دو گل دقایق پایانی رابر مکزیک جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورند.

انتهای پیام

کد N373837

وبگردی