آفتاب

فان‌خال: کاستاریکا را دست کم نمی‌گیریم

فان‌خال: کاستاریکا را دست کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم ملی هلند عنوان کرد تیمش به هیچ وجه کاستاریکا را دست کم نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هلند و کاستاریکا بامداد یکشنبه در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برابر هم به میدان می‌روند. لوئیس فان خال سرمربی تیم ملی هلند پیش از دیدار تیمش برابر کاستاریکا گفت: به هیچ وجه این تیم را دست کم نمی‌گیریم. همه بازیکنانم برای پیروزی در این دیدار حریص هستند و انگیزه بالایی دارند و همه آن‌ها معتقدند که این دیدار مهم‌ترین بازی آن‌هاست. باید به هدف خود که صعود به نیمه نهایی است برسیم. کاستاریکا تیم خوبی است و این را در بازی‌های قبلی خود اثبات کرده است.

سرمربی لاله‌های نارنجی در ادامه گفت: شکست دادن ما کار سختی است. ما تیم خیلی خوبی نیستیم که پر از بازیکنان ستاره باشد اما تیمی هستیم که خیلی سخت شکست می‌خورد. خیلی‌ها در ابتدای جام فکر نمی‌کردند ما تا این مرحله صعود کنیم اما ما توانستیم بر خلاف انتظارها تیم خیلی خوبی باشیم و از گروه سختی که داشتیم به مرحله بعد صعود کنیم و اکنون در جمع 8 تیم برتر جهان قرار گیریم. هدف من از ابتدا مشخص بود و آن هم قهرمانی در جام جهانی است. امیدوارم بازیکنانم روند خودشان را مثل بازی‌های قبلی نشان دهند. متاسفانه خیلی‌ها در روزهای گذشته کاستاریکا را دست کم گرفتند و اعلام کردند که آن‌ها شانس کمی در بازی فردا دارند اما باید بگویم که این حرف رسانه‌هاست نه من. من معتقدم که کاستاریکا تیم بسیار خوب و باانگیزه‌ای است و قطعا کار بسیار سختی برابر آن‌ها خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی هلند در ادامه گفت: برنامه خاصی برای این دیدار دارم و بازیکنانم از همان ابتدا این برنامه را اجرایی خواهند کرد. اگر از کاستاریکا عقب بیفتیم می‌دانیم که چطور باید واکنش نشان دهیم.

سرمربی تیم ملی هلند با تمجید از آرین روبن و وزلی اسنایدر گفت: اسنایدر قبل از جام با مشکل فیزیکی روبه‌رو بود و کمی مصدومیت داشت. از بازی‌های خیلی خوب او در این جام شگفت‌زده شدم. او نشان داد که چه بازیکن باارزشی است و چقدر خوب تیم را هدایت می‌کند. آرین روبن نیز توانسته ارزش‌های خود را در این جام نشان دهد. ما تیم جوانی داریم که حضور امثال روبن و اسنایدر باعث موفقیت‌مان شده است.

انتهای پیام

کد N373797

وبگردی