آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

دیدیه دشان: کمی ترسو بودیم/ تفاوت زیاد بین دو تیم نبود

دیدیه دشان: کمی ترسو بودیم/ تفاوت زیاد بین دو تیم نبود

سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از شکست تیمش مقابل آلمان و حذف از رقابتهای جام جهانی گفت در دقایق ابتدایی بازیکنانم کمی ترس داشتند و دریافت گلی زود هنگام همه برنامه ها به هم ریخت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی برزیل در کنفرانس خبری گفت: آلمان به این بازی های بزرگ عادت دارد آنها تیم با تجربه تری بودند و در نهایت هم نتیجه گرفتند. در آغاز بازی کمی ترس داشتیم اما در ادامه موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم ولی به گل نرسیدیم. نویر دروازه بان آلمان امروز فوق العاده بود، در دقایق پایانی بازی ما چند بار تا آستانه باز کردن دروازه آلمان پیش رفتیم که نویر مانع گلزنی ما شد.

دشان در ادامه افزود: با اینکه جام جهانی اینجا برای ما تمام می شود اما ما به راه خود ادامه خواهیم داد و از نظر من این تیم آینده بسیار خوبی دارد. امیدوارم این گروه از بازیکنان در تیم ملی فرانسه برای مدت زیادی در کنار هم بازی کنند. به نظر من تفاوت زیادی امروز بین آلمان و فرانسه نبود اما آنها زود به گل رسیدند و در نهایت هم پیروز شدند.

دیدار تیم های آلمان و فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل جمعه شب در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو با پیروزی یک بر صفر آلمان و صعود این تیم به جمع 4 تیم پایانی رقابتها به پایان رسید.

کد N373788

وبگردی