آفتاب

دشان: به تجربه و دفاع خوب آلمان باختیم

دشان: به تجربه و دفاع خوب آلمان باختیم

سرمربی تیم ملی فرانسه عنوان کرد این تیم به تجربه بالای بازیکنان آلمان و دفاع خوب این تیم باخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرانسه با شکست یک بر صفر برابر آلمان از جام جهانی حذف شد.

دیدیه دشان سرمربی فرانسه پس از حذف تیمش از جام بیستم گفت: آلمان تیم بسیار خوبی است و این را در بازی برابر ما نشان داد. ما برابر تیم بزرگی بازی داشتیم که یکی از بهترین تیم‌های جهان است اما در طول مسابقه توانستیم این فاصله را کم کنیم.

سرمربی فرانسه ادامه داد: آنچه که لازم بود برابر آلمان انجام دادیم. در مقاطعی از مسابقه شانس داشتیم که به گل برسیم اما تجربه بالای آلمانی‌ها و دفاع خوب‌شان باعث شد که در این دیدار شکست بخوریم. در واقع به نظر من ما به تجربه بالای بازیکنان آن‌ها و دفاع خیلی خوب‌شان باختیم. تا پایان مسابقه هرچه در توان داشتیم رو کردیم. در دقایق پایانی نیز رو به بازی مستقیم آوردیم اما متاسفم که نتوانستیم به هدف‌مان برسیم.

دشان ادامه داد: آلمان خیلی زود به گل رسید و مزد برتری‌شان را گرفتند. فرصت‌های خوبی در نیمه نخست داشتیم که از آن استفاده نکردیم.

سرمربی تیم ملی فرانسه که اولین بار است در جام جهانی هدایت یک تیم را بر عهده دارد به ستایش از مانوئل نویر دروازه‌بان آلمان پرداخت که در این دیدار نیز عملکرد خوبی داشت. او درباره نویر گفت: باید اعتراف کنم که او در این دیدار نشان داد که بهترین دروازه‌بان جهان است. عملکرد او در این دیدار فوق‌العاده بود.

انتهای پیام

کد N373780

وبگردی