آفتاب
اخبار فلسطین/

صهیونیستها مانع ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی شدند/احداث 3 شهرک جدید در کرانه باختری

صهیونیستها مانع ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی شدند/احداث 3 شهرک جدید در کرانه باختری

اقدام نظامیان صهیونیست در جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی و احداث 3 شهرک جدید در کرانه باختری از جمله خبرهای امنیتی فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند در واکنش به ربوده شدن سه صهیونیست شهرک نشین توسط گروه های مبارز فلسطینی سه شهرک جدید در کرانه باختری احداث خواهند کرد. به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

خبر دیگر اینکه آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین اشکول به صدا درآمد. گروه های مبارز فلسطینی طی روزهای اخیر در واکنش به حملات صهیونیست ها شهرک های مجاور نوارغزه را هدف قرار می دهند.

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) نیز گزارش داد: نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز مانع از ورود صدها نمازگزار فلسطینی برای ورود به مسجدالاقصی شدند. این اقدام در حالی صورت گرفت که بسیاری از فلسطینی ها در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان قصد ورود به مسجدالاقصی را داشتند.

بنا بر اعلام شاهدان عینی، رژیم صهیونیستی اقدامات امنیتی شدیدی را در اطراف مسجدالاقصی اتخاذ کرده است به طوری که با احداث ایست های نظامی میان کرانه باختری و قدس مانع ورود مردان زیر 50 سال و زنان زیر 40 سال به مسجدالاقصی شده است.

کد N373398

وبگردی