آفتاب
قنبری در همایش «دل‌آرامیم»:

کسانی که می‌گویند ما دلواپسیم معلوم نیست در چند سال گذشته کجا بودند

کسانی که می‌گویند ما دلواپسیم معلوم نیست در چند سال گذشته کجا بودند

این اقلیت که تمام رای آن‌ها چهار میلیون بیشتر نبود، رییس‌جمهوری را که رای اکثریت را داشته، کنار می‌گذارند و می‌گویند ما نماینده ملتیم. در حالی که دشمنی اصلی آن‌ها با ملت و خواست ملت است و ریاکارانه دنبال رای ملت هستند تا به قدرت برسند!

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: از تریبون‌های خانه ملت حرف ملت شنیده نمی‌شود و عده‌ای منافع شخصی‌شان را از این تریبون‌ها مطرح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داریوش قنبری در همایش "دل‌آرامیم" اظهار کرد:‌ عده ‌ای در جامعه ما هستند که هرچقدر من درباره رفتار و عملکرد آن‌ها تحقیق کرده‌ام نتوانسته‌ام اصطلاحی برای توصیف رفتار سیاسی آن‌ها پیدا کنم. عده‌ای قلیل که از جانب ملت حرف می‌زنند و می‌گویند "ما دلواپسیم.

وی افزود: این اقلیت که تمام رای آن‌ها چهار میلیون بیشتر نبود، رییس‌جمهوری را که رای اکثریت را داشته، کنار می‌گذارند و می‌گویند ما نماینده ملتیم. در حالی که دشمنی اصلی آن‌ها با ملت و خواست ملت است و ریاکارانه دنبال رای ملت هستند تا به قدرت برسند!

نماینده مردم ایلام در مجالس هفتم و هشتم با بیان اینکه کسانی که می‌گویند ما دلواپسیم معلوم نیست در چند سال گذشته کجا بودند، افزود: زمانی که افرادی با عنوان کاسبان تحریم‌ها پیدا شدند و میلیاردها از جیب ملت به جیب خود زدند، چرا آن وقت این افراد دلواپس نشدند؟!

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه برخی به ناحق به کرسی‌ها تکیه زده‌اند، گفت: از تریبون‌هایی که در خانه ملت وجود دارد حرف ملت شنیده نمی‌شود و این افراد دنبال منافع شخصی‌شان هستند و ملت را مستمسک قرار داده‌اند تا اهداف جناحی‌شان را پیش ببرند.

قنبری گفت: این افراد تنها با برخورد سلبی عمل می‌کنند و می‌خواهند با تخریب فضای کنونی دوران اصلاحات را تکرار کنند و قدرت از دست رفته را بازیابند. وظیفه تشکل‌ها و احزاب حقیقی امروز این است که این گروه‌ها را به مردم بشناسانند.

وی در پایان اظهارات خود، خطاب به علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این مراسم حضور داشت، گفت: دلواپسان انواع رسانه‌ها را از محل منابع عمومی راه‌اندازی کرده‌اند. این در حالی است که خلا رسانه‌ای دولت بسیار جدی است و ما امیدواریم که دولت فکری به حال این موضوع بکند.

کد N372691

وبگردی