آفتاب

یک رهبر مذهبی هند: پشت پرده گروه داعش به رژیم صهیونیستی ختم می شود

یک رهبر مذهبی هند: پشت پرده گروه داعش به رژیم صهیونیستی ختم می شود

دهلی نو - ایرنا - یک رهبر مذهبی اهل سنت هند گفت که پشت پرده گروه داعش و جنایتی که در عراق در حال وقوع است آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.

ˈنجمی نظامی ˈ روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در عراق اظهار داشت: ماجرای داعش در عراق در حقیقت اجرایی جدید از راهبرد رژیم صهیونیستی برای اختلاف افکنی بین مسلمانان است.

وی با تاکید براینکه پشت پرده گروه داعش بزودی افشا خواهد شد، گفت: کشتار مردم از جمله کودکان و زنان در عراق سناریویی آمریکایی - اسراییلی و با حمایت رژیم سعودی است.

وی با اشاره به اینکه آنچه در شبکه های اینترنتی برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و اسلام هراسی منتشر می شود، کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده است، افزود: کسانی که قران و اهل بیت (ع) را قبول دارند از هرگروه اسلامی هرگز دست به جنایت نمی زنند و افرادی که با ندای الله اکبر جنایت می کنند و فیلم های آن در شبکه های اینترنتی توزیع می شود، صهیونست های آموزش دیده هستند.

این رهبر مذهبی هند با تاکید بر هوشیاری مسلمانان گفت: کسانی که در عراق کشتار می کنند هرگز مسلمان نیستند بلکه دشمنان بشریت هستند که قصد دارند با ایجاد تفرقه و هراس افکنی برمنابع کشورهای اسلامی تسلط پیدا کنند.

این رهبر اهل سنت هند با اشاره به اینکه مسلمانان نباید فریب بخورند، افزود: آنچه که درحال وقوع است اصلا بحث شیعه و سنی نیست و دنیا بزودی خواهد فهمید که سرچشمه جنایت های در عراق از کجا منشا می گیرد.

نجمی نظامی در این گفت وگو با انتقاد از مواضع دوگانه غرب در قبال گروه تروریستی داعش تصریح کرد که این گروهک عمری نخواهد داشت.

آساق ** 275 **
کد N372014

وبگردی