آفتاب

نماینده پارس آباد: روند مذاکرات ایران و 1+5 مثبت و رو به جلوست

نماینده پارس آباد: روند مذاکرات ایران و 1+5 مثبت و رو به جلوست

اردبیل- ایرنا- نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار روند مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 را رو به جلو و مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈ حبیب برومند ˈ چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری پارس آباد گفت: به واسطه مقاومت و ایستادگی مردم، دیوار تحریم ها و محاصره اقتصادی ایران اسلامی توسط آمریکا و برخی کشورهای زیاده خواه و زورگو شکاف برداشته است.

وی بیان کرد: گروه 1+5 از برخی خواسته های خود عقب نشینی کرده اند و انتظار می رود این مذاکره ها به نتیجه مطلوب منتهی شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نشانه هایی از شکوفایی اقتصادی در کشور دیده می شود، افزود: با حمایت از تولید و سرمایه گذاران داخلی ، شاهد پیشرفت و آبادانی کشور خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مسایل فرودگاه این شهرستان پرداخت و از اختصاص یک دستگاه خودروی مخصوص سوخت رسانی هواپیما به ارزش 17 میلیارد ریال برای این فرودگاه خبر داد.

برومند اضافه کرد: با تجهیز فرودگاه پارس آباد به این خودرو در آینده نزدیک، مشکل سوخت گیری هواپیما در این فرودگاه برطرف می شود.

برومند بیکاری را از مشکلات و معضلات اصلی پارس آباد و بیله سوار و دغدغه های جدی خانواده ها دانست و بیان کرد: متاسفانه اغلب مراجع کنندگان ما را جویندگان کار و بیکاران تحصیل کرده تشکیل می دهند.

شهرستان مرزی پارس آباد در 230 کیلومتری شمال اردبیل و کناره های رود ارس واقع است.

7121/530/ 1495
کد N371871

وبگردی