آفتاب

مهرداد پولادی: شانس آوردم مسی دریبلم را نگرفت!/شاید فصل بعد رفتم آلمان یا اسپانیا

مهرداد پولادی: شانس آوردم مسی دریبلم را نگرفت!/شاید فصل بعد رفتم آلمان یا اسپانیا

مهرداد پولادی یکی از بهترین های تیم ملی در جام جهانی برزیل از این گفت که شاید فوتبالش را بعد از این در اسپانیا یا آلمان ادامه بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مهرداد پولادی که یکی از 3 ملی پوش دعوت شده به برنامه 2014 بود ، در این برنامه از برنامه های آینده اش گفت. او درباره درخشش در جام جهانی و تعریف ها از بازی هایش گفت:« راستش این نظر لطف مردم و کارشناسان است. بچه ها خیلی به من کمک کردند. یکسال مصدوم بودم و شرایط سختی داشتم. کروش خیلی به من اعتقاد داشت و البته لطف علی دایی. او 4 بازی به من بازی داد و بعد کارلوس مرا با خود برد و خوشحالم که تا حدودی توانستم نظرش را جلب کردم. »

تو درباره دریبل کردن مسی و هیگواین هم گفت:«مسی را دیدم دریبل کردم ، هیگواین را اولش متوجه نشدم ،بعدا تو فیلم دیدم . راستش اگر توپ لو می رفت خیلی بد می شد اما خدا را شکر به خیر گذشت.»

او درباره بازی نکردن هاشم بیک زاده هم گفت:« هاشم بدشانسی آورد و همه ناراحت شدیم. هاشم رفیق و رقیب خوب من است که به ما روحیه می داد. خدا را شکر که از بازی اول خوب بازی کردم.»

مهرداد درباره عملکرد تیم ملی هم گفت:«ما با 4 بازی دوستانه رفتیم جام جهانی و طبیعی بود که در 20 دقیقه اول بازی با نیجریه گیج باشیم. فضای بازی اول طوری بود که خیلی نشد بروم جلو. من در بازی اول باید بیشتر دفاع می کردم . »

او در تمجید از کروش هم گفت:«کسی که مربی ما بود مرد بزرگی بود. کسی که واقعا از ما یک تیم ساخت. این دوستی بین بچه ها بی سابقه است و باید ممنون کروش باشیم.»

او درباره آینده فوتبالش و شایعات درباره پینهادهای خارجی هم گفت:«مدیر برنامه هایم پیگیر کارهایم است . از اسپانیا و آلمان پیشنهادهایی دارم اما هنوز جدی نیست.»

4141

 

 

کد N371867

وبگردی