آفتاب
امیر اسماعیلی:

مشکلات عمده تکفیری‌ها عدم فهم صحیح از قرآن است

مشکلات عمده تکفیری‌ها عدم فهم صحیح از قرآن است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: در بعضی از کشورها تکفیری ها به علت عدم فهم صحیح و عمیق از قرآن آشوب و درگیری ایجاد کرده اند و لازم است برای اینکه بتوانیم در صحنه این گونه نبردها موفق عمل کنیم مفاهیم قرآنی را به خوبی درک و در زندگی خود به کار بندیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)،در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از کلاسهای قرآن بازدید کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ضمن مثبت ارزیابی کردن روند برپایی این کلاسها گفت: نگاهی که به کلاسهای قرآنی در قرارگاه شده است یک نگاه تعمقی است نه یک دید ویترینی و امروز شاهد هستیم که در بعضی از کشورها تکفیری ها به علت عدم فهم صحیح و عمیق از قرآن آشوب و درگیری ایجاد کرده اند و لازم است برای اینکه بتوانیم در صحنه این گونه نبردها موفق عمل کنیم مفاهیم قرآنی را به خوبی درک و در زندگی خود به کار بندیم.

امیر اسماعیلی اظهار داشت: ما باید از قرآن برای ارتقاءاسلام واقعی استفاده کنیم نه اسلام آمریکایی که امروز تکفیری ها مدعی آن هستند.

سرتیپ اسماعیلی در پایان افزود: قرآن برکت است و مانند قطرات باران که به دل کویر می بارد باعث رشد و زندگی می شود و امروز به یاری خداوند و تلاش مجموعه عقیدتی و سیاسی در قرارگاه پدافند هوایی در زمینه فعالیت های قرآنی یک رشد چشمگیر به وجود آمده است و این رشد باعث ارتقاع روحیه معنوی در کارکنان شده است

 

کد N371255

وبگردی