آفتاب

سازمان ملل خویشتن‌داری رژیم صهیونیستی و فلسطین را خواستار شد

سازمان ملل خویشتن‌داری رژیم صهیونیستی و فلسطین را خواستار شد

در پی پیدا شدن اجساد سه صهیونیست ربوده شده در شهر الخلیل و حملات گسترده رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های جنبش حماس در کرانه باختری و نوار غزه، سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل خویشتن داری رژیم صهیونیستی و فلسطین را در برابر این حادثه خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، در پی پیدا شدن اجساد سه صهیونیست ربوده شده در شهر الخلیل، سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل در کنفرانسی مطبوعاتی در ژنو گفت: ما از اسرائیلی‌ها و فلسطینیان می‌خواهیم تا در برابر این حادثه خویشتن داری خود را حفظ کنند.

وی تاکید کرد: ما همچنین خواهان این هستیم که تمامی طرف‌ها به دلایل شخصی دست به مجازات افرادی که جنایتی مرتکب نشده‌اند، نزنند و از تحمیل مجازات‌های دسته جمعی خودداری کنند.

از سوی دیگر شورای امنیت سازمان ملل ضمن محکوم کردن کشته شدن سه صهیونیست ربوده شده در شهر الخلیل از تمامی طرف‌ها خواست تا به قانون بشردوستانه سازمان ملل احترام بگذارند و از اقداماتی که موجب افزایش تنش‌ها می‌شود، خودداری کنند.

سه شهرک‌نشین اسرائیلی 12 ژوئن در شهر الخلیل ربوده شدند و دوشنبه شب اجساد آن‌ها در شهر مذکور پیدا شد. نیروهای رژیم صهیونیستی نیز که حماس را مسئول این اقدام می‌دانند، حملات گسترده‌ای را علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه و کرانه باختری آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N370409

وبگردی