آفتاب

آرین‌منش: اصلاح طلبان می خواهند با استفاده از روحانی و احمدی نژاد رای بیاورند

آرین‌منش: اصلاح طلبان می خواهند با استفاده از روحانی و احمدی نژاد رای بیاورند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تلاش برای مصادره کردن رئیس جمهور در جریان اصلاح طلب را تاکتیکی برای بازآفرینی مناسبات پس از 2 خرداد76 دانست.

جواد آرینمنش در گفت و گو با خبرآنلاین درباره تلاش چهره های اصلاح طلب برای مصادره کردن رئیس جمهور در جبهه اصلاح طلبان گفت: سابقه آقای روحانی در دوران نمایندگی مجلس و نایب رئیسی خانه ملت بیانگر اعتدال و فراجناحی بودن ایشان است. تا جایی که آقای روحانی از هر دو جناح رای می آوردند و هر دو جریان سیاسی چپ و راست ایشان را قبول داشته اند.
وی با بیان اینکه «اصلاح طلبان به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند» افزود: اصلاح طلبان تلاش می کنند به شیوه سنتی دو جریان سیاسی در مقابل یکدیگر قرار بگیرند و رقابت ها تکرار مسائل پس از دوم خرداد باشد.
آرین منش درباره تلاش اصلاح طلبان برای بهره گیری از حامیان رئیس جمهور گفت: اصلاح طلبان سعی می کنند از دولت که درای مقبولیت خوبی در نزد مردم است از این فضا در جهت کسب آرا و بازگشت سیاسی خودشان استفاده کنند.
نماینده پیشین مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکتیک دیگر اصلاح طلبان برای محدود کردن اصولگرایی به احمدی نژاد و جریان او گفت: اصلاح طلبان همچنان که سعی در مصادره روحانی در جبهه اصلاحات دارند، تلاش می کنند ضعف های احمدی نژاد و مشکلاتی که دولت نهم و دهم در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی و فرهنگی و ... ایجاد کرد را جزو کارنامه اصولگرایان بداند.
وی با یادآوری اینکه اصولگرایان در 2 سال آخر حضور احمدی نژاد بیشتر از اصلاح طلبان منقتد دولت بودند» گفت: اصلاح طلبان با بزرگنمایی جریان احمدی نژاد و انطباق این گروه به اصولگرایی به دنبال تضعیف جریان اصولگرایی هستند. آنها میخواهند احمدی نژاد را معیار و مصداق اصولگرایی اعلام کنند.
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن تایید فعالیت مجدد جریان افراطی اصولگرا گفت: اظهارات و عملکرد جریان تندور اصولگرا که بدون منطق در جهت تخریب دولت عمل می کنند را نباید به حساب اصولگرایان گذاشت.
وی تصریح کرد: اصولگرایان از گذشته مسیرشان حرکت در مسیر فرامین رهبری بوده است. جبهه پیروان خطا امام و رهبری معمولا سعی داشته که با توجه به مشکلات عدیده در جهت تضعیف دولت گام بر ندارند.
وی تصریح کرد: حمایت از دولت برای حل مشکلات کشور خط مشی جریان اصیل اصولگرایی است اما تلاش گروهی این است که بین دولت و اصولگرایان با اختلاف فاصله ایجاد کنند.
آرینمنش تاکید کرد: اصولگرایان، «منتقدِ مصلح» دولت هستند اما در جهت تخریب و تضعیف دولت حرکت نمی کنند و در مسیر حمایت از دولت اقدام می کنند.

/2727

کد N369903

وبگردی