آفتاب
در نشست شورای برنامه‌ریزی انجام شد

تاکید مجدد اسماعیلی بر رعایت دقیق نظم و انضباط

تاکید مجدد اسماعیلی بر رعایت دقیق نظم و انضباط

رییس کل دادگستری استان تهران بار دیگر بر رعایت دقیق نظم و انضباط در ابعاد مختلف از سوی همکاران قضایی و اداری تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین اسماعیلی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از درس‌های بزرگ ماه مبارک رمضان وقت‌شناسی است، یعنی روزه را باید فقط در ماه رمضان بگیریم و زمان آن نیز دقیقا از اذان صبح تا اذان مغرب است و جز در مورد افراد مریض و مسافر که روزه در ایام مریضی و سفر بر آن‌ها واجب نیست و باید قضای آن را به جای آورند، سایر افراد باید با رعایت زمان و وقت شناسی این واجب الهی را انجام دهند و ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است برای تمرین وقت‌شناسی و رعایت نظم و انضباط در کلیه امور به ویژه در حوزه مسایل اداری.

اسماعیلی در ادامه نشست به نکات مطروحه از سوی مقام معظم رهبری در جمع مسئولان عالی قوه قضاییه اشاره کرد و مطالبی پیرامون آن مطرح کرد.

در ادامه این جلسه مطابق دستور کار تنظیمی تعدادی از اعضای شورا در خصوص راه‌کارهای عملی جهت ارتقاء سلامت و افزایش اعتماد عمومی نسبت به دادگستری استان تهران به ارایه نقطه‌ نظرات کارشناسانه خود پرداختند که پس از بحث و بررسی مقرر شد اعضای شورای برنامه‌ریزی ظرف مدت زمانی مشخص نظرات و راه‌کارهای خود را در این خصوص به دبیرخانه شورا منعکس نمایند تا پس از انجام بررسی و جمع‌بندی لازم موارد، مراتب به صورت عملیاتی به مرحله اجرا درآید.

در پایان رییس کل دادگستری استان تهران در مقام جمع‌بندی مطالب مطروحه اظهار کرد: لازم است با توجه به زحمات بی‌شائبه همکاران قضایی و اداری، افکار عمومی چه خاص و چه عام به نحو شایسته مدیریت شود. چون تشکیلات قضایی اقدامات و خدمات بی‌شماری انجام می‌دهد لیکن به جهت عدم توجیه مناسب افکار عمومی، این خدمات بعضا نادیده گرفته می‌شود که امید است با تلاش در جهت ارتقاء سطح اعتماد عمومی، زحمات ارزشمند همکاران قضایی و اداری آن‌گونه که هست خود را نشان دهد.

انتهای پیام

کد N369544

وبگردی