آفتاب
در جلسه شورای عالی اداری

معاون اول رئیس‌جمهور: اجرای دولت الکترونیک برای افزایش رضایتمندی مردم ضروری است

معاون اول رئیس‌جمهور: اجرای دولت الکترونیک برای افزایش رضایتمندی مردم ضروری است

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اهتمام دولت تدبیر و امید برای اجرایی شدن برنامه‌های دولت الکترونیک، گفت: همه بخش‌ها باید کمک کنند تا هرچه سریعتر دولت الکترونیک اجرا شود و شاهد رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اسحاق جهانگیری ظهر امروز (سه شنبه) در جلسه شورای عالی اداری با اشاره به رتبه پایین ایران از نظر شاخص دولت الکترونیک، افزود: باید تلاش کنیم با عملیاتی کردن دولت الکترونیک، جایگاه و رتبه ایران را در این زمینه ارتقا بخشیم.

وی ادامه داد: توسعه و اجرای دولت الکترونیک از برنامه‌هایی است که در صورت اجرا شدن کامل آن، شاهد کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت مردم و بهره‌مندی بیشتر آنان از خدمات دولتی خواهیم بود.

در این جلسه که وزرای آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور، استاندار زنجان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، گزارشی از نقشه راه دولت الکترونیک ارائه شد و سپس آئین‌نامه اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت که پس از اعمال برخی اصلاحات، این آئین‌نامه در 20 ماده به تأیید اعضای شورای عالی رسید.

انتهای پیام

کد N369095

وبگردی