آفتاب
سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد

تخلف در شرکت ایرانسل

تخلف در شرکت ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تاکنون اقدامی در خصوص واگذاری 21 درصد سهام آن اپراتور از طریق بورس نکرده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، معاونت نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: شرکت ایرانسل باید در انطباق با شرایط و روال مورد تایید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان 21% کل سهام دارنده پروانه را طی 3 سال از تاریخ لازم‌الاجرا شدن پروانه فعالیت از طریق بورس عرضه عمومی کند.

بنا بر این گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص واگذاری 21% سهام شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بر خلاف مفاد مواد 18 و 19 پروانه آن شرکت، با گذشت بیش از 5 سال از سررسید تعهد مذکور تاکنون اقدام بایسته‌ای جهت تعیین تکلیف موضوع در انطباق با قوانین و مقررات مربوطه یا حداقل جریمه آن شرکت بابت نقض تعهدات به عمل نیاورده است.

سازمان بازرسی کل کشور از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواست با قید فوریت اپراتور را مکلف به ایفای تعهدات مندرج در پروانه کند. همچنین به واسطه عدم واگذاری 21% سهام که باید از تاریخ 30/ 8/ 87 به بورس واگذار می‌شد نسبت به تعیین جریمه متناسب با تعداد سال‌های مالی و حجم نقض تعهدات پروانه‌ای اپراتور از سال 1387 تا کنون اقدام لازم معمول و سعی در وصول آن نماید.

انتهای پیام

کد N368743

وبگردی